• دايهاتسو تانتو Fun Cross

با ظاهری شبیه به شاسی‌بلندها

معرفی دایهاتسو تانتو Fun Cross

12 مهر 1401 12:20

نسل چهارم دایهاتسو تانتو که در سال 2019 معرفی شده، در میان پرفروش‌­ترین محصولات kei یا خودروهای کوچک شهری ژاپن قرار دارد. این خودروی کوچک تاکنون در نسخه­‌های استاندارد، Custom X و Custom RS با مشخصات فنی یکسان، اما ظاهر و تجهیزات رفاهی گوناگون عرضه شده است.

دایهاتسو تانتو Fun Cross به واسطه طرح متفاوت سپر جلو و قطعات آلومینیومی، سعی کرده به شاسی‌بلندها شبیه باشد.اکنون یک نسخه جدید از این خودرو با لقب Fun Cross هم معرفی شده است، که به واسطه طرح متفاوت سپر جلو و قطعات آلومینیومی، سعی کرده به شاسی‌بلندها شبیه باشد. طرح جزئیات جلوپنجره و چراغ‌های جلو هم مورد بازنگری قرار گرفته است.

دو رنگ جدید بژ و سبز هم به رنگ‌های قابل سفارش برای بدنه دایهاتسو تانتو Fun Cross اضافه شده است.

در فضای کابین دایهاتسو تانتو Fun Cross با تغییراتی به مراتب کمتر مواجه هستیم، که شامل جزئیات نارنجی روی داشبورد و رنگ‌های قابل سفارش برای روکش‌ها در هماهنگی با رنگ بدنه، خواهد بود.

دایهاتسو تانتو Fun Cross

دایهاتسو تانتو که براساس پلتفرم جدید این برند یعنی DNGA شکل گرفته است، با پیشرانه 3 سیلندر 0.65 لیتری در دو نسخه تنفس طبیعی یا توربوشارژ با قدرت 52 یا 64 اسب‌­بخار عرضه می­‌شود. هر دو پیشرانه را گیربکس CVT همراهی می‌کند و با سفارش مشتری،  سیستم چهارچرخ محرک نیز قابل سفارش است. البته به صورت رسمی اعلام نشده که تریم جدید Fun Cross هم به این قابلیت مجهز شده است یا خیر، اما با توجه به ویژگی‌های ظاهری این نسخه می­‌توان انتظار داشت که با این مورد هم مواجه باشیم.

دایهاتسو تانتو با قیمت 9,555 الی 14,900 دلار به فروش می­‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران