• پورشه 964 با پيشرانه برقي ورود به دنياي مدرن به لطف Everrati

ورود به دنیای مدرن به لطف Everrati

معرفی پورشه 964 با پیشرانه برقی

18 مهر 1401 11:19

شرکت Everrati جدیدترین خودرو برقی خود را بر اساس پورشه 964 کابریولت ساخته و رونمایی کرده است. این خودرو یک کیت بدنه پهن دارد و 500 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

موتور الکتریکی می‌تواند 440 و یا 500 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند، که بیش از دو برابر خروجی پورشه 964 کررا با پیشرانه استاندارد است.این محصول Everrati ظاهر کلاسیک را حفظ کرده و تغییرات و اصلاحات جزئی‌ای روی بدنه و داخل آن ایجاد شده است. نکته جالب این است که مالکان پورشه 964 می‌توانند هر زمان که اراده کنند پیشرانه الکتریکی را حذف و پیشرانه استاندارد خودرو را نصب کنند. این ویژگی بسیار مهم است و سبب می‌شود تا ارزش خودرو کلاسیک حفظ شود.

موتور الکتریکی می‌تواند 440 و یا 500 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند، که بیش از دو برابر خروجی پورشه 964 کررا با پیشرانه استاندارد است.  نیروی تولید شده به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و نسخه قوی‌تر در مدت‌ زمانی کم‌تر از 4 ثانیه از سکون به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. ظرفیت باتری 62 کیلووات‌ساعت است و ظرفیت پیمایش 322 کیلومتری را ارائه می‌دهد.

علاوه براصلاحات ظاهری، Everrati تمام تلاش خود را برای کالیبره کردن توزیع وزن و تنظیم شاسی به کار گرفته است. پورشه 964 را می‌توان با سیستم تعلیق قابل تنظیم TracTive دریافت کرد.

پورشه 964 با پیشرانه برقی ورود به دنیای مدرن به لطف Everrati

این مدل در Oxfordshire بریتانیا توسعه یافته و با کمک گروه  Aria، مستقر در کالیفرنیا، ساخته شده است. این بدان معناست که محصول Everrati می‌تواند در هر دو سوی اقیانوس اطلس تولید و در بریتانیا، اروپا و ایالات متحده عرضه شود‌.

شرکت Everrati قیمت پورشه 964 کابریولت را اعلام نکرده است؛ اما نسخه کوپه آن با پیشرانه احتراق داخلی برچسب قیمتی‌ بین 260 تا 325 هزار دلار دارد.

لازم به ذکر است که Everrati تا کنون نسخه‌های بدون آلایندگی‌ خودروهای لندرور سری  IIA، سوپرفورمنس  GT40 و مرسدس‌بنز  SL Pagoda را نیز تاکنون عرضه کرده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران