• ب ام و M2 با قطعات M پرفورمنس
  • ب‌ام‌و M2 قطعات M Performance

خشونت ظاهری بیشتر برای کوچکترین عضو M

معرفی ب ام و M2 با قطعات M پرفورمنس

14 آذر 1401 12:13

نسل جدید ب ام و M2 برای نخستین بار همراه با مجموعه قطعات M پرفورمنس در نمایشگاه خودرو اِسن در آلمان به معرض نمایش درآمده است.

با سفارش تمام قطعات قابل سفارش از مجموعه M پرفورمنس، قیمت این خودرو از محدوده 77 هزار دلار بالاتر نمی‌­رود.در بدنه این خودرو می­‌توان قطعات پلیمر فیبرکربن را در بخش‌هایی همچون دماغه، رکاب جانبی، سپر و دیفیوزر عقب مشاهده کرد که علاوه بر تغییر ظاهری، آیرودینامیک خودرو را نیز بهبود داده است. سیستم اگزوز تیتانیوم با کاهش 8 کیلوگرمی وزن نسبت به نسخه استاندارد، صدای هیجان­‌انگیزتری تولید می­‌کند.

در فضای کابین ب ام و M2 با قطعات فیبرکربن و روکش آلکانترا برای صندلی‌ها و زیر آرنجی مواجه هستیم. نمایشگر خمیده، اجزای M و حالت رانندگی M برای شخصی­‌سازی عملکرد خودرو، از دیگر موارد قابل ذکر در این بخش است.

نسل جدید ب ام و M2 به پیشرانه 3 لیتری توئین توربوشارژ شش سیلندر S58 مجهز شده است، که 453 اسب‌­بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور تولید می‌­کند. این خودرو در ایالات متحده به صورت استاندارد با گیربکس شش سرعته دستی عرضه می­‌شود، اما در مدل جدید می­‌توان جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک را هم انتخاب کرد.

ب‌ام‌و M2 با قطعات M پرفورمنس

شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت ب ام و M2 در دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک به ترتیب 4.1 و 3.9 ثانیه اعلام شده است. حداکثر سرعت هم به 250 کیلومتر برساعت محدود شده است، که با انتخاب پکیج M Driver به 284 کیلومتر برساعت افزایش می­‌یابد.

فروش ب ام و M2 مدل 2023 در ایالات متحده از آوریل سال آینده و با قیمت پایه 63,194 دلار آغاز می­‌شود. با سفارش تمام قطعات قابل سفارش از مجموعه M پرفورمنس، قیمت این خودرو از محدوده 77 هزار دلار بالاتر نمی‌­رود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران