• دو نسخه منحصربه‌فرد از جگوار C-Type

ادای احترام به کسب مقام‌ در مسابقه لمانز 1953

ساخت دو نسخه منحصربه‌فرد از جگوار C-Type

26 مهر 1401 12:02

تمام مدل‌های جدید جگوار C-Type خاص هستند؛ اما این شرکت دو نمونه 70 Edition متمایز و استثنایی می‌سازد. این دو مدل برای ادای احترام و جشن گرفتن کسب مقام‌های اول، دوم، چهارم و نهم C-Type در مسابقه لمانز 1953، ساخته می‌شوند. هر کدام از آن‌ها 1.7 میلیون دلار قیمت دارند.

این دو جگوار C-Type برای ادای احترام به کسب مقام‌ در مسابقه لمانز 1953 ساخته می‌شوند و هر کدام از آن‌ها 1.7 میلیون دلار قیمت دارند. رنگ بدنه یکی از 70 Editionها، نقره‌ای Verbier است که به سالگرد پلاتین خودرو ادای احترام می‌کند. در فضای داخلی، از چرم قرمز کرن‌بری استفاده شده است.

مدل دیگر 70 Edition از خودروی برنده مسابقه لمانز 1953 الهام گرفته و بدنه‌ای به رنگ سبز British Racing دارد. کابین آن با چرم سبز جیر پوشیده شده است.

جگوار علاوه بر استفاده از رنگ‌های خاص، با Deakin & Francis، جواهرساز، نیز همکاری می‌کند. این شرکت نشان‌های لعاب نقره، جایگاه کلید و پلاک روی داشبورد را ساخته است.

همانند تمامی جگوارهای C-Type، این نسخه ویژه نیز از یک پیشرانه شش‌سیلندر خطی با سه کاربراتور Weber 40DCO3 و حجم 3.4 لیتر نیرو می‌گیرد و 220 اسب‌بخار قدرت دارد.

دو نسخه منحصربه‌فرد از جگوار C-Type

جگوار، از تولید مجدد C-Type در ژانویه 2021 خبر داد، خودروهایی که در ماه ژوئن همان سال تحویل داده شدند. ساخت هر دستگاه 3000 ساعت زمان می‌برد. جگوار برای ساخت شکل بدنه از مدل‌سازی CAD استفاده می‌کند.

بخش کلاسیک جگوار_لندرور، مشغول ساخت نمونه‌های مختلف است و علاوه بر C-Type، مدل‌هایی از D-Type و E-Type را نیز ارائه می‌کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران