• دوچرخه برقي پورشه eBike Sport
  • دوچرخه برقي پورشه eBike Cross

مناسب برای مسیرهای شهری و آفرود

معرفی دوچرخه های برقی پورشه

27 مهر 1401 11:41

شرکت پورشه در حال ورود به بازار دوچرخه‌های برقی است، آخرین به‌روزرسانی‌های آن‌ها برای مدل‌های eBike Sport و eBike Cross است، تا عملکرد بهتری داشته باشند.

هر دو مدل با یک قاب کربنی طبیعی ساخته شده‌اند و یادآور پورشه تایکان هستند، در واقع طراحان دوچرخه از آن الهام گرفته‌اند. بدنه تخت آن‌ها توسط Studio F.A. طراحی شده تا نور را بهتر منعکس کنند.

این دوچرخه‌ها در سه ابعاد در دسترس هستند:

  • سایز کوچک برای راکبانی با قد 156 تا 170 سانتی‌متر
  • سایز متوسط برای راکبانی با قد 168 تا 182 سانتی‌متر
  • سایز بزرگ برای راکبانی با قد 180 تا 194 سانتی‌متر

قیمت پورشه eBike Cross برابر با 9,500 دلار است و eBike Sport حدود 11,750 دلار قیمت دارد. هر دو مدل در سایت porsche.com دردسترس هستند.

دوچرخه برقی پورشه eBike Sport

پورشه eBike Sport برای جاده ساخته شده و این شرکت آن را «همراهی عالی برای زندگی روزمره» می‌نامد‌. تایرهای جدید Continental چسبندگی مناسبی روی مسیرهای سنگ‌ریزه‌ای دارند. پورشه eBike Cross ۲۱.۷ کیلوگرم وزن دارد.

دوچرخه برقی پورشه eBike Sport

نیروی دوچرخه پورشه از طریق یک موتور Shimano EP-8 و باتری 630 کیلووات‌ساعتی تامین می‌شود و شتاب قدرتمندی دارد.ترمز چهار پیستونی جدید در عقب وجود دارد.

چراغ‌های یکپارچه جلو و عقب، کابل‌های پنهان شده داخل قاب بدنه و ... به eBike Sport ظاهر مینیمال و زیبایی می‌دهند. یک اتصال جدید برای گوشی تلفن همراه وجود دارد تا افراد بتوانند دستگاه خود را به صورت ایمن وصل کنند‌.

دوچرخه برقی پورشه eBike Cross

پورشه eBike Cross برای مسیرهای غیرمسطح بسیار راحت است. موتور EP-8 به راکبان کمک می‌کند تا تجربه‌ای طبیعی پشت فرمان داشته باشند این دوچرخه برقی در تپه‌های شیب‌دار نیز بسیار قدرتمند است و برای کاهش سرعت، ترمزهای دیسکی Magura-MT در نظر گرفته شده‌اند. دنده عقب Shimano XT بسیار سریع است. صندلی به صورت هیدرولیکی تنظیم می‌شود.

دوچرخه برقی پورشه eBike Cross

برای تعلیق جلو، سیستم Fox 34 Performance با حرکت 120 میلی‌متری و برای عقب سیستم Fox Float DPX با قابلیت جابجایی 110 میلی‌متر در نظر گرفته شده است و راحتی را تضمین می‌کنند. وزن eBike Sport به 21.2 کیلوگرم می‌رسد.

    مترجم : مریم سادات نوری

    منبع : carscoops.com

    دیدگاه کاربران