• دوچرخه برقي تانک Buxus

در تعداد محدود 300 دستگاه

معرفی دوچرخه برقی تانک Buxus

1 آبان 1401 15:00

دوچرخه‌های برقی در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده‌اند. این دوچرخه‌ها به دلیل انعطاف‌پذیری و راحتی استفاده برای مسیرهای کوتاه، مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته‌اند‌. این محبوبیت در کشور چین بیش‌تر است؛ زیرا در شهرهای بزرگ چین، به خاطر کنترل آلودگی هوا، دریافت پلاک خودرو بسیار دشوار است و روز به روز سخت‌تر می‌شود.

پیش فروش دوچرخه برقی تانک از قیمت 2070 دلار آغاز می‌شود و تنها به تعداد 300 دستگاه از آن ساخته خواهد شد.محصول پیش رو، دوچرخه برقی Tank x Buxus است، که پیش فروش آن از قیمت 2070 دلار آغاز می‌شود و تنها به تعداد 300 دستگاه از آن ساخته خواهد شد.

شرکت Buxus، یک تولیدکننده دوچرخه‌های آفرودی برقی است. این دوچرخه از ترکیب رنگ زرد و مشکی تانک 300 فرانتیر استفاده می‌کند.

این دوچرخه 1717 میلی‌متر طول و 978 میلی‌متر ارتفاع دارد. فاصله بین دو محور آن نیز 1110 میلی‌متر است. ارتفاع صندلی به 760 میلی‌متر می‌رسد. بدنه آن به طور کلی از فولاد کربنی ساخته شده است و ترمزهای عقب و جلو دیسکی و هیدرولیکی هستند. در جلوی دوچرخه عبارت «EVA» چاپ شده که همان نام دوچرخه با امضای Buxus است‌.

دوچرخه برقی تانک Buxus

از ویژگی‌های این دوچرخه می‌توان به کی‌لس استارت، سیستم ضد سرقت GPS، نظارت و کنترل از راه دور، به‌روز رسانی OTA، سیستم ترمز الکترونیکی و ..‌. اشاره کرد.

باتری این دوچرخه برقی ظرفیت 20AH دارد و یک موتور محرک آهنربایی نیز موجود است.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت و قیمت روز موتور سیکلت را در باما دنبال کنید.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : carnewschina.com

دیدگاه کاربران