• باگي Coastrunner EV

برای لذت از سواحل اروپا

معرفی باگی Coastrunner EV

2 آبان 1401 08:50

به نظر می‌رسد که باگی‌های ساحلی الکتریکی در حال محبوب شدن هستند. پس از مدل‌های میرز مانکس و موک کالیفرنین، اکنون مدل جدیدی از هلند آمده که Coastrunner EV نام دارد.

قدرت موردنیاز باگی الکتریکی Coastrunner به کمک یک پیشرانه الکتریکی که در قسمت عقب نصب شده، تامین می‌شود و خروجی 67 اسب‌بخار قدرت و 200 نیوتن‌متر گشتاور را ارائه می‌دهد‌. این باگی الکتریکی، محصول برند Savage Rivale است‌‌. این برند هلندی در سال 2009 خودروی اسپرت Roadyacht GTS را تولید کرد. قایق Mirage 18GT نیز یکی از محصولات آن است.

اما این محصول بسیار متفاوت‌تر از محصولات پیشین است؛ می‌توان آن را به یک شاسی‌بلند بدون در با کابین کاملاً باز تشبیه کرد، که فاصله 215 میلی‌متری از سطح زمین دارد.

باگی Coastrunner بر اساس یک شاسی آلومینیومی، با رول‌کیج‌های فولادی در اطراف کابین، ساخته شده است. وزن آن سبک است و به 800 کیلوگرم می‌رسد.

طراحی این باگی الکتریکی کاملاً به‌روز و مدرن است و گلگیرهای برآمده، رکاب‌های ضخیم، چراغ‌های LED، سقف پارچه‌ای با قابلیت جمع شدن، سپرهای بزرگ و محکم و صفحات محافظ دارد.

باگی Coastrunner EV

کابین ضد آب این باگی چهار صندلی دارد. ویژگی‌های کابین عبارتند از سیستم صوتی، فرمان سه‌شاخه با دکمه‌های برگرفته از گروه فولکس‌واگن، صفحه‌نمایش اطلاعات و سرگرمی لمسی و صفحه کیلومتر آنالوگ.

رنگ و طرح چوبی روی داشبورد، کف باگی و طاقچه عقب، فضایی مشابه با یک قایق را ایجاد کرده است. قفسه‌ها برای حمل یک یخچال 60 لیتری حاوی خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها مناسب است‌.

قدرت موردنیاز باگی الکتریکی Coastrunner به کمک یک پیشرانه الکتریکی که در قسمت عقب نصب شده، تامین می‌شود و خروجی 67 اسب‌بخار قدرت و 200 نیوتن‌متر گشتاور را ارائه می‌دهد‌. یک باتری 20 کیلووات‌ساعتی در کف خودرو تعبیه شده، که ظرفیت پیمایش آن 200 کیلومتر است‌. شرکت سازنده ادعا می‌کند که برای شارژ کامل، 30 دقیقه زمان نیاز است؛ البته نوع شارژر مشخص نشده است. حداکثر سرعت باگی نیز به 120 کیلومتر برساعت می‌رسد.

باگی Coastrunner EV

آن طور که در سایت carscoops.com آمده است، شرکت Savage Rivale قیمتی را برای Coastrunner EV اعلام‌ نکرده است؛ اما گفته می‌شود که تولید آن در حال انجام است و 13 مورد برای سال 2023 باقی‌مانده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران