• مرسدس آام‌گ C63 پرفورمنس F1 Edition

مخصوص بازار اروپا

معرفی مرسدس-آام‌گ C63 S E پرفورمنس F1 Edition

4 آبان 1401 14:24

مرسدس AMG C 63 S E پرفورمنس 2023 در نسخه جدیدی به نام F1 ادیشن معرفی شده است. این نسخه، ظاهر جذاب‌تری به خودرو می‌بخشد. طبق گفته خودروساز، نسخه ویژه تنها در سال اول عرضه این خودروی اسپرت در دسترس است.

مرسدس اعلام کرده، که نسخه ویژه F1 تنها برای بازار اروپا دردسترس است. بدنه خارجی F1 ادیشن، با رنگ منحصربه‌فرد Manufaktur Alpine Grey Uni (خاکستری) پوشیده شده که مشابه رنگ بتن است. در قسمت پایینی درها، هاله‌ای از لوگو AMG با رنگ مشکی و خاکستری ایجاد شده است. لبه پایینی بدنه خودرو، نوار قرمز رنگ دارد.

مرسدس F1 ادیشن روی رینگ‌های 20 اینچی با پره‌های V شکل سوار شده، که رنگ مشکی مات دارند و دور حلقه آن نوار قرمز رنگ احاطه شده است.

این نسخه به صورت استاندارد به پکیج آیرودینامیک AMG مجهز شده است، که اسپلیتر جلویی بزرگ‌تر، رکاب‌های اصلاح‌شده، اسپویلر کوچک لبه صندوق و یک برد دیفیوزر اضافه دارد.

مرسدس آام‌گ C63 پرفورمنس F1 Edition

پکیج AMG Night I و II، بخشی از این پکیج هستند و باعث می‌شوند تا قسمت‌هایی مانند ورودی‌های هوا، قاب آینه‌های جانبی، نوار کمربند، حاشیه پنجره‌ها، جلوپنجره و قسمت پشتی، به رنگ مشکی در بیایند. خروجی‌های اگزوز نیز روکش کروم مشکی دارند.

داخل کابین، صندلی‌های AMG پرفورمنس با چرم ناپا مشکی و دوخت قرمز پوشیده شده‌اند. لوگو AMG به صورت برجسته روی پشت‌سری‌ها حک شده است. فرمان خودرو با ترکیبی از چرم ناپا و میکروفیبر Dinamica ساخته شده است و کمربندها قرمز رنگ هستند. روی کفی‌های خودرو، لوگو F1 دیده می‌شود.

این نسخه ویژه با یک کاور خودرو ارائه می‌شود که لوگو F1 دارد. بخش داخلی پارچه پشمی فلانل است تا بدنه و رنگ خودرو آسیب نبیند.

مرسدس آام‌گ C63 پرفورمنس F1 Edition

مرسدس C63 جدید، از یک پیشرانه 2 لیتری با کمک الکتریکی توربو و یک موتور الکتریکی برای چرخ‌های عقب، نیرو می‌گیرد. هر دو موتور به طور کلی 671 اسب‌بخار قدرت و 1020 نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهند. این خودرو در مدت زمان 3.3 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر برساعت می‌رسد. حداکثر سرعت نیز 280 کیلومتر برساعت است.

براساس آن چه در سایت motor1.com آمده،نسخه ویژه F1 تنها برای بازار اروپا در دسترس است.  مرسدس C63 جدید تا ماه سپتامبر و یا اکتبر 2023 در آمریکا عرضه نخواهد شد. جزئیات قیمت آن نیز در دسترس نیست.

دیدگاه کاربران