طبق برنامه قبلی، نسل جدید مرسدسبنز C63 AMG از پیشرانه V8 استفاده نخواهد کرد. با این حال شرکت تیونینگ منهارت - Manhart - مشتریان ویژه خود را فراموش نکرده است. این تیونر پکیج ارتقای جدیدی را برای C63 S تیپ W205 با نام جدید CR600 بهعنوان یک موجود خطرناک معرفی کرده است.
”به لطف ارتقای توربوشارژرها و اینترکولر و همچنین ECU، خروجی نهایی این خودرو اکنون عدد 623 اسببخار قدرت و 880 نیوتنمتر گشتاور را نشان میدهد.“مرسدسبنز C63 AMG فوق دارای یک پیشرانه 4 لیتری V8 دو توربو از سری M177 است. خروجی استاندارد این پیشرانه 510 اسببخار با 700 نیوتنمتر گشتاور اعلام شده بود. در حالی که منهارت توانسته قدرت مدل جدید را بیش از 100 اسببخار افزایش دهد، تا آن را تبدیل به یکی از قویترین ویرایشهای C63 کند.
کیت جدید بهینهسازی شامل ارتقای توربوشارژرها و اینترکولر و همچنین ECU میشود. خروجی نهایی این خودرو اکنون عدد 623 اسببخار قدرت و 880 نیوتنمتر گشتاور را نشان میدهد. برای استفاده حداکثری از این پیشرانه جعبهدنده بهروزرسانی شده 9 سرعته اتوماتیک با ارتقای نرمافزاری نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
منهارت محصول جدید خود را بدون تزئیات و جزئیات اسپرت معرفی کرده است. ظاهر کاملاً مشکی بدنه، روی رینگهای 20 اینچی مدل Concave One و حتی جلوپنجره Panamericana آن نیز حفظ شده است. بد نیست بدانید تایرهای آن نیز از برند میشلین هستند.
منهارت در بخش ترمز اقدام جدیدی را انجام نداده و همان دیسکهای استاندارد AMG اطمینان کرده است. با این حال لوگوی Manhart روی کالیپر آنها دیده میشود. در مقابل با نصب فنرهای H&R سیستم تعلیق به خوبی ارتقا داده شده است. شرکت دو سیستم اگزوز را عرضه کرده است. یکی با مبدل کاتالیزوری و دیگری بدون مبدل.
همانطور که گفته شد مرسدسبنز برنامه تولید C63 AMG با پیشرانه V8 را کنار گذاشته است و در پی برقیسازی این خودرو است. گفته میشود نسل جدید مرسدس C63 AMG این خودرو دارای یک پیشرانه پلاگین هیبریدی با قلب 2 لیتری توربوشارژ است که در مجموع 671 اسببخار قدرت تولید میکند.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
مترجم : نیما حدادی
منبع : motor1.com