• دانگ فنگ Warrior MS
  • دانگ فنگ Warrior MS
  • دانگ فنگ Warrior MS
  • دانگ فنگ Warrior MS
  • دانگ فنگ Warrior MS
  • دانگ فنگ Warrior MS
  • دانگ فنگ Warrior MS
  • دانگ فنگ Warrior MS
  • دانگ فنگ Warrior MS
  • دانگ فنگ Warrior MS

آفرودرهای چینی با الهام از هامر

معرفی دانگ فنگ Warrior MS

2 اسفند 1401 16:45

شرکت دانگ فنگ از سال 2006 به ساخت کپی قانونی از هامر مشغول شد و این محصول را به نیروهای نظامی تحویل می­‌داد. اما در سال 2021، نسخه شهری از این خودروها را با نام دانگ فنگ منگشی M50 معرفی کرد، که در کاربری‌های شخصی، امداد، پلیس و غیره مورد استفاده قرار می­‌گیرد.

طراحی دانگ فنگ Warrior MS

اکنون سر و کله عضو دیگری از این خانواده به نام MS20 در رسانه­‌ها پیدا شده است، که یک شاسی­‌بلند بزرگ به شمار می­‌آید. ابعاد بدنه این خودرو در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 5.97، 2.16، 2.155 و 3.7 متر اعلام شده است.

دانگ فنگ Warrior MS

غیر از چراغ‌های باریک جلو و جلوپنجره بزرگ که در سایر نسخه­‌های این خودرو مشاهده کرده‌­ایم، ابعاد آینه‌­های جانبی هم جلب نظر می­‌کند.

یک نسخه تجاری از دانگ فنگ واریور هم با نام MS600 و به صورت شاسی متصل به کابین معرفی شده که برای استفاده در کاربری‌های مختلف آمادگی دارد.

کابین و امکانات دانگ فنگ Warrior MS

در کابین دانگ فنگ واریور MS600 با سیستم پایداری، صفحه پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر 12.8 اینچی و سه صندلی در ردیف جلو مواجه هستیم.

دانگ فنگ Warrior MS

اما دانگ فنگ واریور MS20 به عنوان یک شاسی‌­بلند با سه ردیف صندلی، به موارد بیشتری شامل روکش چرم، تنظیم برقی و تهویه برای ردیف اول و دوم، کروزکنترل تطبیق‌­پذیر و رادار دید در شب و غیره مجهز شده است. مشتریان می‌توانند این محصول را با دو ژنراتور، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمک رانندگی سطح ۲ و سیستم نایت ویژن، سفارش دهند.

مشخصات فنی دانگ فنگ Warrior MS

دانگ فنگ اعلام نموده که نسخه­‌های مختلف واریور MS براساس شاسی بروزرسانی شده هامر شکل گرفته است. هرچند طراحی سیستم تعلیق دوبل جناغی مستقل، باک، اجزای انتقال قدرت و دیفرانسیل‌ها بدون تغییر باقیمانده است، اما کابین در ارتفاع بالاتری قرار گرفته به نحوی که فاصله کف خودرو تا سطح زمین به 340 میلی‌متر رسیده است.

دانگ فنگ Warrior MS

عمق مجاز غوطه وری 850 میلی‌متر و زاویه حمله و خروج نیز به ترتیب 33 و 36 درجه اعلام شده است، که البته در مدل بدنه بلند به 32 درجه کاهش می‌یابد.

دانگ فنگ Warrior MS

برخلاف اکثر خودروهای امروزی، دانگ فنگ واریور MS20 به پیشرانه شش سیلندر توربودیزل کامینز با حجم 6.7 لیتر مجهز شده است، که 314 اسب‌­بخار قدرت و 1050 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس شش سرعته اتوماتیک به محورها انتقال می­‌دهد. سیستم تمام چرخ محرک آن به دیفرانسیل مرکزی مجهز شده است.

حداکثر سرعت دانگ فنگ واریور MS20 به 140 کیلومتر برساعت محدود شده، که برای این خودروی سنگین وزن، قابل انتظار است. حتی وزن نسخه تک­‌کابین متصل به شاسی از این خودرو هم به 3750 کیلوگرم می­‌رسد.

قیمت دانگ فنگ Warrior MS

دانگ فنگ واریور MS20 در ماه آوریل وارد بازار خواهد شد، هرچند که قیمت آن هنوز اعلام نشده است، ولی دانگ فنگ واریور MS600 با قیمت 71 الی 93 هزار دلار به فروش می‌­رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران