مخصوص بازار اروپا

معرفی هیوندایی آیونیک 6 فرست ادیشن

8 آبان 1401 14:07

شرکت هیوندای با عرضه سری First Edition از هیوندای آیونیک 6 در اروپا، فرصت خرید نسخه‌­ای ویژه از این سدان برقی را برای مشتریان ساکن قاره سبز فراهم کرده است.

هیوندای آیونیک 6 First Edition در تیراژ محدود 2500 دستگاه و تنها در کشورهای آلمان، بریتانیا، فرانسه، نروژ و هلند عرضه می­‌شود. روکش مشکی براق برای برخی قطعات بدنه در جلو، کنار و عقب و همچنین آینه‌های جانبی، نخستین ویژگی ظاهری هیوندای آیونیک 6 First Edition است. حرف H در نشان هیوندای از جنس آلومینیوم مشکی ساخته شده و رینگ‌های 20 اینچی با طرح نامتقارن نیز به رنگ مشکی مات درآمده است.

هیوندای آیونیک 6 First Edition را می­‌توان در رنگ‌های آبی Biophilic صدفی، سفید Serenity صدفی، خاکستری Nocturne متالیک و طلایی Gravity مات سفارش داد.

برای روکش صندلی‌ها از ترکیب پارچه Tartan خاکستری و چرم استفاده شده، درحالی‌که قطعات تریم داخلی هم با ترکیب مشکی و خاکستری ساخته شده است.

هیوندای آیونیک 6 First Edition به دو موتور برقی با مجموع خروجی 320 اسب‌بخار قدرت و 605 نیوتن‌متر گشتاور و مجموعه باتری 77.4 کیلووات ساعت مجهز شده است. با توجه به افزایش سایز رینگ‌ها به 20 اینچ، آیونیک 6 First Edition می­‌تواند با یک بار شارژ، 519 کیلومتر مسافت را (براساس استاندارد WLTP) طی کند. این رقم برای نسخه استاندارد با ظرفیت مشابه باتری و رینگ‌های 18 اینچی در دو نسخه دیفرانسیل-عقب و AWD، به ترتیب 614 و 583 کیلومتر خواهد بود.

مشتریان این محصول از عضویت یک ساله پکیج Ionity Premium برای تخفیف در ایستگاه‌­های شارژ مشخص، برخوردار خواهند شد.

آن طور که در سایت motor1.com امده است، هیوندای آیونیک 6 First Edition در تیراژ محدود 2500 دستگاه و تنها در کشورهای آلمان، بریتانیا، فرانسه، نروژ و هلند عرضه می­‌شود. ثبت سفارش برای این خودرو از ساعت 10 صبح 9 نوامبر (به وقت محلی اروپای مرکزی) آغاز خواهد شد. ولی فرآیند تحویل بین مارس تا آوریل 2023 اتفاق می‌­افتد. قیمت پایه این خودرو در بریتانیا 54,995 پوند تعیین شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید

دیدگاه کاربران