• بنتلي بنتايگا Odyssean
  • بنتلي بنتايگا Odyssean

با تزئیناتی منحصربه‌فرد

معرفی بنتلی بنتایگا Odyssean

12 آبان 1401 08:35

بنتلی بنتایگا Odyssean ادیشن، به تعداد 70 دستگاه تولید می‌شود و همگی آن‌ها پیشرانه هیبریدی دارند. کابین بنتایگا Odyssean ترکیبی منحصربه‌فرد از مواد سازگار با طبیعت است و روکش اصلی صندلی‌ها، چرم قابل بازیافت است.

کابین بنتایگا Odyssean ترکیبی منحصربه‌فرد از مواد سازگار با طبیعت است و روکش اصلی صندلی‌ها، چرم قابل بازیافت است.تمامی مدل‌ها، سایه Autumn و Linen دارند و خریداران می‌توانند رنگ سوم را از بین رنگ‌های Beluga , Porpoise , Cricketball , Brunel و Burnt Oak انتخاب کنند‌.

داخل کابین تریم چوب Koa دیده می‌شود. این ماده با سه لایه محافظ لاک پوشیده شده، که ضخامت کلی آن 0.1 میلی‌متر است. این لایه 90 درصد پوشش کم‌تری نسبت به گزینه‌های براق بنتلی دارد و سرنشینان می‌توانند بافت طبیعی چوب را ببینند. علاوه‌براین در قسمت‌هایی مانند پشت صندلی‌ها پارچه پشمی بریتانیایی کار شده است.

راحتی صندلی‌‌های جلو به حداکثر رسیده و در 22 جهت تنظیم می‌شوند. این صندلی‌ها، گرم‌کن و تهویه نیز دارند.

بنتلی بنتایگا Odyssean

پکیج Touring Specification نیز برای نسخه Odyssean دردسترس است‌، که شامل کروز کنترل تطبیقی، کمک حرکت بین خطوط و دستیار ترافیک می‌شود.

در قسمت خارجی، رنگ برنزی Pale Brodgar روی سپرها، اطراف چراغ‌های جلو و عقب و قسمت پایینی بدنه دیده می‌شود. این رنگ روی رینگ‌های 22 اینچی 10 پره نیز وجود دارد. خریداران می‌توانند بیش از 60 رنگ موجود در پالت رنگی بنتلی را برای سایر بخش‌های بدنه انتخاب کنند.

بنتلی بنتایگا هیبرید جدید، باتری 18 کیلووات‌ساعتی دارد که جایگزین باتری 13 کیلووات ساعتی قبلی شده است. این افزایش ظرفیت باتری باعث شده تا برد آن طبق WLTP معادل 43 کیلومتر و در حالت تست شده، 40 کیلومتر افزایش یابد.

بنتلی بنتایگا Odyssean

بنتایگا هیبرید همچنان به پیشرانه 3 لیتری توربوشارژ V6 مجهز شده و کل خروجی آن به 456 اسب‌بخار قدرت (443 اسب‌بخار در نسخه قبلی) می‌رسد.

بنتلی، دو نسخه جدید هیبریدی را معرفی می‌کند؛ بنتایگا S ظاهر تهاجمی‌تر، تعلیق خشک‌تر و صدای اگزوز بیش‌تری دارد. بنتایگا Azure لوکس‌تر است و صندلی‌های جلو با تنظیم برقی 22 جهته، دوخت‌های الماسی، 15 رنگ مختلف برای چرم داخل و سه رنگ تریم چوبی، دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران