• جيلي هائويو L
  • جيلي هائويو L
  • جيلي هائويو L
  • جيلي هائويو L
  • جيلي هائويو L

تغییر برای موفقیت

معرفی جیلی هائویو L

24 آذر 1401 15:27

جیلی هائویو - Haoyue - در سال 2020 معرفی شد. این خودرو در سال 2021 و نه ماهه ابتدای سال 2022 موفق به جلب نظر 39 و 21 هزار مشتری شده است، که برای بازار خودروی چین اصلا قابل توجه نیست. به همین منظور جیلی تصمیم گرفته نسخه جدیدی از این خودرو را با نام هائویو L و تغییرات گسترده عرضه کند تا شانس دوباره‌­ای به آن بدهد.

طراحی جیلی هائویو L

ابعاد این شاسی‌بلند چینی به 4860/1910/1770 میلی‌متر می‌رسد و فاصله محوری 2825 میلی‌متری دارد. در واقع فاصله محوری آن حدود ۲۵ میلی‌متر کشیده‌تر از Haoyue استاندارد است.

سیستم تعلیق مستقل عقب به چند اتصالی تغییر کرده و فاصله کف از سطح زمین هم با 10 میلی‌متر افزایش به 20 سانتی‌متر رسیده هرچند ارتفاع کلی بدون تغییر و برابر با 1.84 متر باقیمانده است.

جیلی هائویو L

این خودرو با یک زبان جدید طراحی شده و جلوپنجره آن هشت ضلعی است که نوارهای کرومی اطراف‌ آن، به چراغ‌های LED متصل شده است. در قسمت عقب، یک اسپویلر سقفی، دو خروجی اگزوز و چراغ‌هایی با ۲۴۴ LED دیده می‌شود. این چراغ‌ها تا فاصله ۲.۷ متری را روشن می‌کنند.

سایر ویژگی‌های ظاهری Haoyue L عبارتند از روف‌راک، سانروف پانوراما، قاب کرومی دور پنجره‌ها و رینگ‌های ۱۸ و یا ۱۹ اینچی پنج پر.

کابین و امکانات جیلی هائویو L

در داخل کابین، یک نمایشگر 10.25 اینچی برای صفحه کیلومتر و یک نمایشگر 12.3 اینچی مرکزی دیده می‌شود. این خودرو به سیستم عامل Galaxy OS جیلی مجهز شده است و پلتفرم دیجیتالی کابین E02 دارد.

لازم به ذکر است که جیلی با برند ورزشی و لوازم کمپینگ و فضای باز Mugaodi همکاری کرده تا تشک‌های بادی اتوماتیک، پمپ‌های هوا، چادر و سایر تجهیزات کمپینگ را برای Haoyue L ارائه دهد.

جیلی هائویو L

ویژگی‌ها و امکانات این محصول شامل شارژر بی‌سیم، در عقب برقی، کنترل از راه دور با اپلیکیشن روی گوشی همراه و ... است.

جیلی Haoyue L سیستم کمک راننده سطح ۲ دارد که از دوربین جلو 800W پیکسل، دو دوربین مرکزی 100W پیکسلی، دو دوربین محیطی 100W پیکسلی و پنج رادار فراصوتی، تشکیل شده است.

مشخصات فنی جیلی هائویو L

نیروی موردنیاز Haoyue L از طریق یک پیشرانه ۲ لیتری سری Drive-E تامین می‌شود. این پیشرانه ۲۱۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد. نیروی تولید شده از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

جیلی هائویو L

علیرغم افزایش وزن از 1.59 به 1.73 تن، شتاب صفر تا صد این خودرو 7.9 ثانیه اعلام شده است، ضمن ­این‌که حداکثر سرعت برابر با 210 کیلومتر برساعت خواهد بود.

قیمت جیلی هائویو L

این شاسی‌بلند ۷ نفره، سه تریم دارد و محدوده قیمتی آن ۱۸۳۰۰ تا ۲۱۲۰۰ دلار است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران