• جيلي هائويو پرو
  • جيلي هائويو پرو
  • جيلي هائويو پرو
  • جيلي هائويو پرو
  • جيلي هائويو پرو
  • جيلي هائويو پرو

نام جدید برای محصول قدیمی

معرفی جیلی هائویو پرو

26 دی 1402 23:00

شرکت جیلی یکی از محصولات قدیمی خود را برای چندمین بار مورد بروزرسانی قرار داده است. جیلی ویژن X6 پرو که در اصل نسخه تغییریافته از جیلی امگرند X7 است، حالا پس از برخی تغییرات جزئی با نام هائویو پرو وارد بازار می‌شود. این همان خودرویی است که از مدتی قبل با نام لیوان X6 پرو در چین به فروش می­‌رسد.

طراحی جیلی هائویو پرو

واقعیت این است که جیلی هائویو پرو به جز نشانه‌ا‌ی متفاوت و جزئیات کروم در نمای جلو، تفاوت مهم دیگری با لیوان X6 پرو ندارد. تغییر طراحی جلوپنجره و سپر جلو و رینگ‌های 18 اینچی با طرح جدید را قبلا در این مدل مشاهده کرده‌­ایم.

جیلی هائویو پرو

ابعاد بدنه جیلی هائویو پرو در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.518، 1.834، 1.715 و 2.666 متر اعلام شده است. نکته جالب این‌که لیوان X6 پرو در تمامی بخش‌ها، کمی از این خودرو بزرگ‌تر است.

کابین و امکانات جیلی هائویو پرو

همان‌طور که انتظار می­‌رفت، طراحی کابین جیلی هائویو پرو هم به جز فرمان، تفاوتی با لیوان X6 پرو ندارد. در اینجا با دو نمایشگر دیجیتال در کنار یکدیگر و دریچه‌­های تهویه در ارتفاع نسبتا پایین مواجه هستیم. برخلاف محصول لیوان، در  جیلی هائویو پرو از نمایشگر سرنشین خبری نیست.

جیلی هائویو پرو

جیلی هائویو پرو در دو تریم عرضه خواهد شد. مدل پایه علاوه بر دو نمایشگر مذکور، به گرمکن آینه­‌ها، دو کیسه هوا، دوربین عقب، تهویه مطبوع، کروز کنترل و سانروف مجهز شده است. نسخه گران‌تر، گرم‌کن صندلی‌های جلو و کیسه هوای جانبی را نیز به همراه دارد.

مشخصات فنی جیلی هائویو پرو

جیلی هائویو پرو به پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با 181 اسب‌­بخار قدرت مجهز شده است، که خروجی را از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر به محور جلو انتقال می‌­دهد.

قیمت جیلی هائویو پرو

جیلی هائویو پرو در چین با قیمت 86,900 و 89,900 یوان (12,200 و 12,600 دلار) به فروش می­‌رسد. البته مدل قدیمی‌­تر یعنی جیلی ویژن X6 پرو نیز همچنان به حیات خود ادامه داده و با قیمت پایه 75,900 یوان (10,700 دلار) قابل خریداری است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران