• اسکوتر برقي ام وي آگوستا آمپليو
  • MV Agusta Ampelio
  • اسکوتر برقي ام وي آگوستا آمپليو
  • اسکوتر برقي ام وي آگوستا آمپليو

از دنیای موتورهای اسپرت به اسکوترهای برقی

معرفی ام وی آگوستا آمپلیو

25 آبان 1401 10:41

برای دوست‌داران دنیای موتورسیکلت، برند MV Agusta اغلب به سازنده مدل‌های بسیار تهاجمی خاص با قدرت‌های بالا مشهور است؛ اما اخیراً این برند مشغول ساخت مدل‌های معمولی‌تر شده است. حمل‌ونقل شهری مدتی است که تبدیل به اهداف جدید ام‌وی آگوستا شده و در همین راستا وارد دنیای اسکوترهای برقی شده‌اند. این شرکت به تازگی در همکاری با برند Kymco مدل Ampelio را معرفی کرده است.

به نظر می‌رسد برای این اسکوتر برقی نیز باتری‌های دوقلوی 1.7 کیلووات ساعتی برند Ionex با قابلیت تعویض نصب شده باشد.گرافیک بصری این محصول از روی مدل‌های قدیمی CGT و Ovunque الهام گرفته شده است. همکاری با برند کیمکو اصول اولیه توسعه آمپلیو را فراهم کرد. پیش‌تر نسخه کانسپت این اسکوتر توسط کیمکو در نمایشگاه ایکما 2021 رونمایی شده بود.

از آنجایی که محصول فوق در حال حاضر در فاز رندر گرافیکی قرار دارد، هنوز هیچ اطلاعات فنی درباره آن منتشر نشده است. با این حال می‌توانیم از آنچه پیش‌تر درمورد S7 منتشر شده حدس‌هایی بزنیم.

به نظر می‌رسد برای این اسکوتر برقی نیز باتری‌های دوقلوی 1.7 کیلووات ساعتی برند Ionex با قابلیت تعویض نصب شده باشد. می‌دانیم که S7 دارای یک پیشرانه برقی با حداکثر توان خروجی 4.1 کیلووات بوده که می‌توانست با یک بار شارژ 136 کیلومتر پیمایش کند.

اسکوتر برقی ام وی آگوستا آمپلیو

این محصول احتمالاً با وزنی کمتر از 120 کیلوگرم تولید می‌شود؛ اما جای نگرانی نیست، چرا که پایه‌های باتری زیر صندلی نصب شده که باعث می‌شود مرکز ثقل موتور پایین بیاید. با این حال می‌توان حدس زد که آمپلیو مشخصات مشابهی با S7 داشته باشد.

گفته می‌شود این محصول دو حالت سواری دارد. قفل فرمان برقی، استارت بدون سوئیچ، چراغ LED و ترمز ABS ازجمله آپشن‌های استاندارد این محصول است. قابل پیش‌بینی بود که اطلاعاتی درباره قیمت این ام وی آگوستا آمپلیو منتشر نشده است.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت و قیمت روز موتور سیکلت را در باما دنبال کنید.

دیدگاه کاربران