• پيکاپ برقي فورد F150 Lightning قطعات لگو

متشکل از 320 هزار و 740 بلوک

ساخت پیکاپ برقی فورد با قطعات لگو

26 آبان 1401 12:02

لگولند Florida Resort از جدیدترین جاذبه و ساخته خود رونمایی کرده است؛ یک فورد F-150 Lightning در اندازه واقعی‌اش که از بلوک‌های لگو ساخته شده است. این فورد، جدیدترین جاذبه پارک لگو فلوریداست.

برای ساخت ماکت این پیکاپ تراک الکتریکی، با اندازه واقعی‌اش، تعداد 320 هزار و 740 بلوک لگو استفاده شده است.این ماکت 1:1 بر اساس الگوی فورد F-150 Lightning Lariat چهار در ساخته شده و تمامی قسمت‌هایش مطابق اندازه اصلی این پیکاپ‌تراک است. لگو می‌گوید که ساخت این مدل، به همکاری 15 سازنده حرفه‌ای نیاز داشته است. ساخت آن در ماه ژوئیه و در دفتر مرکزی لگو، واقع در Enfield، آغاز شد. یک ویدیو کوتاه از فرآیند ساخت این سازه در صفحه فیسبوک لگولند فلوریدا پست شده است.

برای ساخت ماکت این پیکاپ تراک الکتریکی، با اندازه واقعی‌اش، تعداد 320 هزار و 740 بلوک لگو استفاده شده است و سازندگان زمانی معادل 1600 ساعت را برا ساخت آن صرف کرده‌اند.

ابعاد ماکت به 5.8 متر طول و نزدیک 2.1 متر عرض می‌رسد. وزن کلی آن 1692 کیلوگرم بوده که بیش از نصف وزن واقعی این پیکاپ‌تراک (2948 کیلوگرم) است.

طبق گفته لگولند فلوریدا، این ماکت جدید، اولین و بزرگ‌ترین ماکت خودروی الکتریکی است، که در هر لگولند شمال آمریکا نمایش داده می‌شود.

قبلاً نیز در ماه مه، یک ماکت فراری F40 با اندازه واقعی وارد لگولند کالیفرنیا شد، که برای ساخت آن بیش از 358 هزار قطعه لگو استفاده شده بود. در حال حاضر، ماکت فورد F-150 Lightning در تم پارک روبه‌روی مدرسه رانندگی فورد، به نمایش‌ درآمده است.

بازدیدکنندگان با رنج سنی 6 تا 13 سال، می‌توانند به عنوان پلیس، آتشنشان و ... اطراف شهر لگو رانندگی کنند. آن‌ها حتی می‌توانند با گذراندن تست رانندگی، گواهینامه شخصی رانندگی در لگولند را دریافت کنند. قیمت بلیت پارک لگو فلوریدا از 84,99 دلار، به ازای هر نفر، آغاز می‌شود که برای یک روز کامل است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران