• تيونينگ منهارت ب‌ام‌و M4 CSL
  • تيونينگ منهارت ب‌ام‌و M4 CSL
  • تيونينگ منهارت ب‌ام‌و M4 CSL
  • تيونينگ منهارت ب‌ام‌و M4 CSL
  • تيونينگ منهارت ب‌ام‌و M4 CSL

تیونینگ جذاب ب‌ام‌و M4 CSL

معرفی منهارت MH4 GTR II

20 آذر 1401 18:15

کمپانی تیونینگ منهارت، ب‌ام‌و M4 CSL را به MH4 GTR II تبدیل کرده است.

تیون و تنظیم پیشرانه 3.0 لیتری توئین‌توربو باعث شده تا خروجی آن به 702 اسب بخار قدرت و 880 نیوتن متر گشتاور برسد. تیون و تنظیم پیشرانه 3.0 لیتری توئین‌توربو باعث شده تا خروجی آن به 702 اسب‌بخار قدرت و 880 نیوتن‌متر گشتاور برسد. برای مقایسه، باید در نظر داشت که نسخه استاندار  این خودرو 543 اسب‌بخار قدرت و 649 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. منهارت برای دستیابی به چنین نیرویی، از واحد کنترل کمکی Mhtronik و اگزوز فولادی ضد زنگ است استفاده کرده است. این اگزوز چهار خروجی دارد، که اندازه هرکدام 110 میلی‌متر است. خریداران می‌توانند پوشش کربن یا سرامیکی را برای آن‌ها انتخاب کنند.

منهارت MH4 GTR II  ظاهر و استایل تهاجمی‌ و سیستم تعلیق H&R ارتفاع قابل تنظیم دارد. این خودرو روی رینگ‌های 20 اینچی Yido Performance سوار شده است، که طرحی ۱۵ پره دارند.

تیونینگ منهارت ب‌ام‌و M4 CSL

منهارت یک کیت بدنه کربنی 18 تکه برای ب ام و M4 CSL در نظر گرفته است. قطعات شامل مواردی همچون اسپلیتر جلو و کانال‌های کناری هستند. رکاب‌های جانبی کمی از بدنه بیرون‌تر قرار گرفته‌اند. یک اسپویلر روی لبه صندوق قرار گرفته و یک دیفیوزر نیز فضای خروجی‌های اگزوز را در بر گرفته است.

در داخل خودرو، یک رول‌کیج و کمربند ایمنی چهار نقطه‌ای Schroth در نظر گرفته شده است. منهارت یک کلاه ایمنی را نیز به همراه خودرو تحویل می‌دهد.

تیونینگ منهارت ب‌ام‌و M4 CSL

مبدل‌های کاتالیستی برای این خودرو وجود ندارند و به همین خاطر اجازه راندن آن در آلمان (توسط TÜV) صادر نشده و برای سایر بازارهای جهانی است.

ب‌ام‌و M4 CSL در مه ۲۰۲۲ و در جشنواره گودوود معرفی شد. این خودرو سریع‌ترین محصول ب‌ام‌و در پیست نوربورگ‌رینگ است، که زمان ۷ دقیقه و ۲۰.۲ ثانیه را ثبت کرده. در واقع ب‌ام‌و در این نسخه وزن خودرو را کاهش داده و از قطعات پلاستیکی تقویت‌شده با فیبرکربن در قسمت‌هایی مانند کاپوت، سقف و در صندوق، استفاده کرده است.

ب‌ام‌و تنها هزار دستگاه  M4 CSL تولید می‌کند. شروع قیمت این خودرو در آمریکا از 140,895 دلار است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران