برنامه‌ای در راستای کاهش تولید کربن

رکوردشکنی بنتلی در تولید عسل

24 آذر 1401 14:00

سال ۲۰۲۲، سالی مهم برای زنبورهای پروازی بنتلی بوده و رکورد جدیدی را با تولید هزار شیشه عسل، ثبت کردند. بنتلی مرکز برتری را برای تولید عسل ایجاد کرده که بخشی از برنامه #GOTOZERO آن برای ترویج تنوع زیستی در اطراف محوطه تحقیقاتی است.

زنبورهای بنتلی ابتدا در سال ۲۰۱۹ یک کلنی ۱۲۰ هزارتایی را تشکیل می‌دادند و اکنون تعداد آن‌ها به ۶۰۰ هزار زنبور عسل می‌رسد.زنبورهای بنتلی ابتدا در سال ۲۰۱۹ یک کلنی ۱۲۰ هزارتایی را تشکیل می‌دادند و اکنون تعداد آن‌ها به ۶۰۰ هزار زنبور عسل می‌رسد. بنتلی برای پرورش زنبورها و برداشت عسل، با تیم Buckley Bees همکاری می‌کند. آن‌ها قبل از پر کردن شیشه‌های عسل، آن را فیلتر می‌کنند.

بنتلی توصیف می‌کند که فرآیند استخراج عسل و پر کردن شیشه‌ها به قدری دقیق و پرجزئیات است، که از محصولات و برند بنتلی انتظار می‌رود. پس از آن که شیشه‌ها به طور دقیق پر شدند، بسته‌بندی شده و به عنوان‌ هدیه‌ای خاص، به بازدیدکنندگان و مهمانان ویژه در Crewe اهدا می‌شود.

طبق گفته‌های یکی از اعضای هیئت مدیره Peter Bosch، زنبورهای عسل، کارگرانی سخت‌کوش هستند که علاوه بر تنوع زیست محیطی، بهترین و باکیفیت‌ترین عسل دنیا را تولید می‌کنند.

رکوردشکنی بنتلی در تولید عسل

مرکز فرآوری و تولید عسل، یکی از ابتکارات بنتلی است که برای بهبود پایداری کارخانه این خودروساز ایجاد شده است. بیش از ۱۰۰ درخت در اطراف این کارخانه کاشته شده و علاوه بر آن، لانه‌ پرندگان و جعبه‌هایی برای خارپشت‌ها وجود دارد. بنتلی همچنین بیش از ۵ هزار گل نرگس در این محوطه کاشته تا محیط کارخانه را بهبود دهد. این خودروساز اخیرا با شرکت Macallan همکاری کرده تا بطری‌ها را بازیافت کند.

به دنبال تلاش‌های بنتلی، این شرکت تا پنج سال آینده، تولید نکردن کربن را جشن خواهد گرفت. اکنون بنتلی این فعالیت‌ها را بخشی از موفقیت خود می‌داند و می‌کوشد تا ابتکارات و فعالیت‌های جدیدی را به کار گیرد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران