• فولکس واگن تي راک Cab Edition Grey
  • فولکس واگن تي راک Cab Edition Grey
  • فولکس واگن تي راک Cab Edition Grey
  • فولکس واگن تي راک Cab Edition Grey
  • Volkswagen T-Roc Cabriolet Edition Grey
  • Volkswagen T-Roc Cabriolet Edition Grey

در تیراژ 999 دستگاه

معرفی فولکس واگن تی-راک Cab Edition Grey

25 آذر 1401 12:55

دو سال پس از معرفی فولکس ­واگن تی-راک و در اتفاقی غیرمنتظره، نسخه روباز از این خودروی کراس‌­اور با سقف پارچه‌­ای هم وارد بازار شد. از آن زمان تاکنون، بیش از یک میلیون دستگاه تی-راک به فروش رسیده هرچند که فولکس‌­ واگن از عرضه این کراس‌­اور در آمریکا خودداری کرده است.

این نسخه ویژه از فولکس‌ ­واگن تی-راک براساس تریم R-Line شکل گرفته و تمام تجهیزات آن را به همراه دارد.اکنون که نزدیک به 4 سال از عمر این محصول می‌­گذرد، فولکس‌­ واگن تصمیم گرفته نسخه Cabriolet Edition Grey از تی-راک را در تیراژ محدود 999 دستگاه، عرضه کند.

این نسخه ویژه از فولکس‌ ­واگن تی-راک براساس تریم R-Line شکل گرفته و تمام تجهیزات آن را به همراه دارد، هرچند که براساس اعلام سازنده از R-Line ارزان‌تر است.

تزئین بدنه با رنگ خاکستری Iridium مات در کنار برخی جزئیات مشکی همچون آینه­‌های جانبی، اجزای سپرها، دستگیره درها، نام T-Roc و رینگ‌های 18 اینچی Grange Hill، به نخستین ویژگی Cabriolet Edition Grey تبدیل شده است.

در فضای کابین Cabriolet Edition Grey با مسیریاب، مجموعه‌­ای از سامانه‌های دستیار راننده همچون حرکت بین خطوط و Dynamic Light چراغ‌ها، گرمکن فرمان و دوربین ثبت وقایع مواجه هستیم.

اگر پکیج Edition Plus را برای کراس­‌اور روباز سفارش دهید، رینگ‌های 19 اینچی Suzuka، نسخه بروزرسانی شده از مسیریاب، سیستم صوتی BeatsAudio و کنترل شاسی تطبیق‌­پذیر هم به خودرو اضافه می­‌شود.

فولکس ­واگن تی-راک Cab Edition Grey به پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با 148 اسب­‌بخار قدرت مجهز شده است.

قیمت فولکس ­واگن تی-راک Cab Edition Grey در آلمان، 46,470 یورو تعیین شده است، که تقریبا معادل با 49,636 دلار است. با انتخاب پکیج Edition Plus، قیمت خودرو به 55,119 دلار افزایش می‌­یابد.

ثبت سفارش برای کراس­‌اور سفارشی از مدتی قبل آغاز شده است و خودروها از فوریه 2023 به مشتریان تحویل خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران