• شاتل خودران هولن Mover
  • شاتل خودران هولن Mover
  • شاتل خودران هولن Mover
  • شاتل خودران هولن Mover
  • شاتل خودران هولن Mover
  • شاتل خودران هولن Mover

آینده حمل و نقل عمومی

معرفی هولن Mover

18 دی 1401 18:23

هولن (Holon) شرکت حمل و نقل جدیدی است که با پینین‌فارینا همکاری می‌کند. درواقع پینین‌فارینا تلاش خود را در طراحی یک شاتل خودران برای این شرکت، امتحان کرده است. این محصول ویژگی‌هایی دارد تا از سایر وسایل نقلیه در دسترس‌تر باشد.

هولن با محصول Mover خود ثابت می‌کند که حمل و نقل مسافر بدون آلایندگی، ایمن، راحت و فراگیر امکان‌پذیر است. فضای داخلی آن طوری طراحی شده تا هرجا که نیاز باشد، از خط بریل استفاده شود و کمکی برای افراد آسیب‌دیده باشد. Silvio Pietro Angori، مدیرعامل پینین‌فارینا، می‌گوید که Mover علاوه بر در دسترس بودن، برای راحتی نیز درنظر گرفته شده است.

طراحی این محصول، ترکیبی از دو ویژگی شخصیتی دوستانه و جذاب است و همچنین از نظر تکنولوژی پیشرفته است. این ویژگی‌ها هم برای ظاهر بیرونی و هم فضای داخلی صدق می‌کنند.

هولن Mover سریعا به نماد طراحی تبدیل خواهد شد. تمام جزئیات این محصول طوری طراحی شده تا سرنشینان حس راحتی و امنیت بیش‌تری، نسبت به سایر روش‌های حمل و نقل، داشته باشند.

شاتل خودران هولن Mover

هولن می‌گوید که اکنون اولین پروژه آزمایشی خود را با Hochbahn، دومین شرکت بزرگ حمل و نقل انبوه آلمان، در هامبورگ آماده کرده است. علاوه بر آن، در آمریکا با Beep همکاری خواهد کرد و اولین Moverها را به جاده خواهد فرستاد. این شرکت به دنبال مشتریان دیگری مانند فرودگاه‌ها، دانشگاه‌ها و پارک‌های ملی نیز هست.

مدیر هولن، می‌گوید که Mover پاسخی برای روند‌های اجتماعی است. مانند شهرنشینی، تغییرات آب و هوا، جمعیت و ... . هولن با محصول Mover خود ثابت می‌کند که حمل و نقل مسافر بدون آلایندگی، ایمن، راحت و فراگیر امکان‌پذیر است. بنابراین این محصول پاسخی برای مشکلات ترافیکی است. این وسیله برای عموم جهان رونمایی شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران