• نمايشگاه برفي پول‌ استار
  • نمايشگاه برفي پول‌ استار
  • نمايشگاه برفي پول‌ استار
  • نمايشگاه برفي پول‌ استار

ایده‌ ناب سوئدی‌ها که در فنلاند اجرا شد

نمایشگاه تمام برفی پول‌استار

2 بهمن 1401 17:03

پذیرایی سرد در نمایندگی‌های خودروسازان معمولاً اتفاق خوبی نیست؛ اما حالا خبر می‌رسد که در نمایشگاه‌های Polestar در شهر رووانیمی فنلاند واقعاً این اتفاق افتاده است.

این فضا به طرز فوق‌العادهای جذاب است؛ اما در واقع شرکت پول‌استار قصد دارد به کمک آن از مهمان دعوت کند تا از خودروهای برقی آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند.فضای انتظار و فضای نمایشگاهی در نمایندگی جدید پول‌استار به کلی از برف ساخته شده است. مکعب‌های بزرگ 12 متری در میدان کانسالایستوری این شهر توسط شرکت Frozen Innovation ساخته شده است، که در ساخت تاسیسات برفی و یخی از رستوران تا هتل تخصص دارد. این اولین مکعب برفی شرکت است که ساخت آن تقریباً 20 روز طول می‌کشد.

شاید گفتنش ساده باشد ولی 3000 متر مکعب برف با کامیون‌های برقی از پیست اسکی اوناسوارا در نزدیکی این محل به آنجا حمل و نقل شده است. در مرحله بعد بوده که تازه تیم برای تبدیل برف‌ها به نمایشگاه پول‌استار دست به کار شده است.

تاوی هیکیلا مدیرعامل فروزن اینوویشن می‌گوید این یک فرایند پیچیده بود که برای اولین‌بار به شکل ایجاد یک «لایه محافظ برفی» استفاده شد. این لایه در اطراف سالن نمایشگاه ایجاد شد. سپس این شرکت قالب‌های مخصوصی را برای دیوارها قرار داد که با برف فشرده‌شده پر شده بودند. با قرار گرفتن دیوارها، قالب‌ها برداشته شد و تیم به کار اضافه کردن جزئیات تکمیلی و نصب مجسمه‌های یخی ساخته‌شده توسط هنرمندان محلی پرداخت.

نمایشگاه برفی پول‌ استار

در حالی که روند گفته شده روی کاغذ بسیار ساده بود ولی نتیجه نهایی ساختاری بسیار چشم‌گیر است که شامل دیوارهای ضخیم 2 متری و سقف گنبدی می‌شود.

این نمایشگاه علاوه بر اینکه یک سازه جذاب معماری است، درون خود یک پول‌استار 2 را گنجانده است. این فضا به طرز فوق‌العادهای جذاب است؛ اما در واقع شرکت پول‌استار قصد دارد به کمک آن از مهمان دعوت کند تا از خودروهای برقی آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران