• کيسه آب گرم داچيا
  • کيسه آب گرم داچيا
  • کيسه آب گرم داچيا
  • کيسه آب گرم داچيا
  • کيسه آب گرم داچيا
  • کيسه آب گرم داچيا

عرضه کیسه آب گرم برای گرمایش خودرو

تمسخر بزرگان توسط داچیا

11 بهمن 1401 16:00

برند داچیا به عنوان زیرمجموعه رنو، قصد دارد برخی برندها و برنامه‌های اشتراکی آن را به سخره بگیرد، خصوصا برنامه‌هایی که خریداران را به پرداخت پول مجبور می‌­کند.

این شرکت رومانیایی اکنون از عرضه کیسه‌های آب گرم رایگان با برند داچیا در برخی نمایندگی‌های خود در بریتانیا خبر داده است، امری که از سوی مخاطبان به عنوان شوخی با ب‌ام‌و برداشت شده است.این شرکت رومانیایی اکنون از عرضه کیسه‌های آب گرم رایگان با برند داچیا در برخی نمایندگی‌های خود در بریتانیا خبر داده است، امری که از سوی مخاطبان به عنوان شوخی با ب‌ام‌و برداشت شده چراکه ظاهرا این خودروساز آلمانی تصمیم گرفته‌ برای گرم کردن بدن سرنشینان محصولات خود در روزهای سرد زمستانی، پول دریافت کند!

داچیا اعلام نموده که شهرت خود را به واسطه ساده­‌سازی به دست آورده و مشتریان این برند اجازه دارند بدون نگرانی از پرداخت مبلغ اضافه، از امکانات رفاهی خودرو استفاده کنند. این خودروساز اقتصادی به نسخه پرچمدار از مدل‌های ساندرو استپ‌وی، داستر و جاگر اشاره نموده که به صورت استاندارد به گرمکن صندلی‌های جلو مجهز شده‌­اند.

کیسه‌­های آب گرم رایگان داچیا در سه نمایندگی این برند در شهرهای لندن، منچستر و سوانسی و تنها از 9 صبح اول فوریه تا 4 عصر دوم فوریه عرضه خواهد شد. هر نمایندگی، 25 کیسه آب گرم را به نخستین مشتریان خود ارائه خواهد کرد، هرچند که هیچ اجباری برای خرید از نمایندگی‌ها، تعیین نشده است.

آقای لوک برود مدیر برند داچیا در بریتانیا، ارائه کیسه آب گرم توسط این برند را کاری مفرح دانسته است، که البته به جهت‌گیری صنعت خودرو در زمینه دسترسی اشتراکی به امکانات رفاهی اشاره دارد. بنابر اعلام وی، داچیا هیچ برنامه‌­ای برای دریافت مبلغ اضافه بابت استفاده از تجهیزات رفاهی ندارد.

کیسه آب گرم داچیا

البته مدیرعامل داچیا یعنی دنیس له وُت، ساده­‌سازی این برند را در گستره وسیع‌تری تصور می‌­کند چراکه ایشان در اظهارنظری که سال گذشته انجام داد، اعلام نمود که حتی برای خریداری امکانات ایمنی فعال همچون دستیار حرکت بین خطوط هم نباید اجباری وجود داشته باشد.

محصولات فعلی داچیا در جمع ارزان‌ترین خودروهای اروپا قرار می‌­گیرند، هرچند که جدیدترین محصول یعنی جاگر هیبرید، با قیمت 23.800 یورو در آلمان به فروش می‌­رسد. یک شاسی­‌بلند بزرگتر از داستر به نام بیگستر هم احتمالا در اواسط دهه جاری و با قیمتی بالاتر از سایر محصولات این برند عرضه خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران