• سامسونگ گلکسي S23 اولترا BMW M Edition
  • سامسونگ گلکسي S23 اولترا BMW M Edition

ساخت نسخه‌ای تولید محدود از گلکسی S23 اولترا

همکاری سامسونگ و ب‌ام‌و

24 بهمن 1401 14:45

خبر خوش برای طرفداران ب ام و M که از گوشی‌های اندروید استفاده می‌کنند این است که شرکت سامسونگ قصد دارد نسخه BMW M Edition از محصول جدید خود یعنی گلکسی S23 اولترا را در تعداد محدود عرضه کند.

تنها هزار عدد سامسونگ گلکسی S23 اولترا BMW M Edition از طریق فروشگاه مجازی SK Telecom در دسترس مشتریان کره‌­ای قرار می‌­گیرد. این گوشی سفارشی که در همکاری میان نماینده ب‌ام‌و در کره و شرکت SK Telecom شکل گرفته، برخی از ویژگی‌های محصولات ب‌ام‌و یعنی طراحی زیبا و مهندسی پیشرفته فنی را به سامسونگ گلکسی S23 اولترا اضافه می‌کند تا این گوشی پرچمدار به هر دو عامل فناوری سطح بالا و زیبایی ظاهری، مجهز شود.

طراحی سامسونگ گلکسی S23 اولترا BMW M Edition با الگوبرداری از میراث M و تمرکز بر نخستین محصول این برند یعنی M3 E30 انجام شده است، خودرویی که نخستین بار در سال 1986 عرضه شد.

کاور این گوشی با الهام از کاپوت و جلوپنجره نسل ششم M3 طراحی شده ضمن­ این‌که یک فیلم کوتاه با گرافیک نوار سه خط نشان M هم در نمایشگر این گوشی دیده می­‌شود.

یکی از ویژگی‌های جالب سامسونگ گلکسی S23 اولترا BMW M Edition، قرار داشتن هفت نشان مخصوص ب‌ام‌و در جعبه آن است از جمله نشان مخصوص 50 سالگی تاسیس برند M که همچون سایرین می­‌توان آن را به جاسوئیچی متصل کرد.

سامسونگ گلکسی S23 اولترا BMW M Edition

ساعت عقربه‌­ای با نشان M، استیکر فلزی M، گیره عینک روی آفتابگیر، کتاب تاریخ تصویری ب‌ام‌و و یک پوستر داخل قاب به عنوان اقلام همراه سامسونگ گلکسی S23 اولترا BMW M Edition عرضه شده و ارزش مادی و معنوی این مجموعه را به مراتب افزایش داده است.

نرم‌افزار سبک زندگی ب‌ام‌و به نام BMW Vantage هم به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده است، تا دسترسی به مجموعه­‌ای از رویدادها و تجارب را امکان‌پذیر سازد. بلیت Starter Pack هم در این مجموعه قرار گرفته است، که امکان آموزش رانندگی ایمنی و مهارت‌های خاص در مرکز رانندگی ب‌ام‌و را فراهم خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی S23 اولترا BMW M Edition

تنها هزار عدد سامسونگ گلکسی S23 اولترا BMW M Edition از طریق فروشگاه مجازی SK Telecom در دسترس مشتریان کره‌­ای قرار می‌­گیرد. فروش این تلفن همراه سفارشی از 13 فوریه آغاز خواهد شد.

دیدگاه کاربران