• شورولت سيلورادو HD تريم ZR2
  • شورولت سيلورادو HD تريم ZR2
  • شورولت سيلورادو HD تريم ZR2
  • شورولت سيلورادو HD تريم بيسون
  • شورولت سيلورادو HD تريم بيسون
  • شورولت سيلورادو HD تريم بيسون

معرفی دو تریم ZR2 و بیسون

ارتقای توانایی‌های آفرود شورولت سیلورادو HD

28 فروردین 1402 15:06

شورولت با معرفی دو تریم جدید از سیلورادو HD، قابلیت‌های بیراهه­‌نوردی این پیکاپ توانا را افزایش داده است.

کمک­‌فنرهای مولتی ماتیک DSSV، افزایش 3.8 سانتیمتری ارتفاع نسبت به سیلورادو HD استاندارد و بروزرسانی در بازوهای کنترلی تعلیق و سیستم فرمان، از ویژگی‌های این مدل‌ها به‌شمار می­‌آید.هر دو تریم جدید ZR2 و Bison براساس نسخه دوکابین طویل 2500 Crew Cab شکل گرفته و به پیشرانه V8 6.6 لیتری مجهز شده‌­اند، که 401 اسب‌بخار قدرت و 630 نیوتن‌متر گشتاور را در دورشمار 5.200 و 4 هزار تولید می­‌کند. علاوه‌براین پیشرانه 6.6 لیتری توربودیزل V8 دوراماکس با 470 اسب‌بخار قدرت و 1322 نیوتن‌متر گشتاور نیز برای خودروها قابل سفارش است. هر دو پیشرانه از طریق گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به محورها متصل می­‌شود.

ظرفیت یدک ‌کشی و حمل بار شورولت سیلورادو HD در تریم ZR2 و بیسون با پیشرانه بنزینی یا دیزل به ترتیب 7.2 و 8.4 تن اعلام شده است، درحالی‌که ظرفیت حمل بار این دو مدل با پیشرانه بنزینی یا دیزل به ترتیب 1329 و 1437 کیلوگرم برای ZR2 و 1356 و 1265 کیلوگرم برای بیسون خواهد بود.

قفل دیفرانسیل الکترونیکی عقب نیز به صورت استاندارد نصب شده و با فشردن یک دکمه فعال می‌شود.

شورولت سیلورادو HD تریم ZR2 بیسون

کمک­‌فنرهای مولتی ماتیک DSSV، افزایش 3.8 سانتیمتری ارتفاع نسبت به سیلورادو HD استاندارد و بروزرسانی در بازوهای کنترلی تعلیق و سیستم فرمان، از دیگر ویژگی‌های این مدل به‌شمار می­‌آید. یک حالت رانندگی آفرود هم در این مدل پیش‌­بینی شده است، که مواردی شامل قفل ترمزها، کنترل کشش، سیستم پایداری، پدال گاز و قفل دیفرانسیل عقب را در هنگام بیراهه‌­نوردی تنظیم می‌­کند.

چهره سیلورادو HD ZR2 به واسطه جلوپنجره متفاوت با لوگوی توخالی شورلت، فلاپ‌های مشکی‌ روی گلگیر و رینگ‌های 18 اینچی Wrangler Territory MT با تایرهای 35 اینچی گودیر، از سایر نسخه‌های این خودرو  متمایز شده است. در زیر بدنه هم یک صفحه استیل برای محافظت جعبه انتقال و قطعات دیگر نصب شده است.  

شورولت سیلورادو HD تریم ZR2

در فضای کابین سیلورادو HD ZR2 نیز با روکش چرم مشکی و خاکستری، صفحه پشت آمپر 12.3 اینچی و نمایشگر مرکزی 13.4 اینچی مواجه هستیم. مشتریان می‌­توانند نمایشگر مجازی روی شیشه جلو (هداپ) به سایز 15 اینچ را نیز سفارش دهند.

تریم Bison در همکاری با شرکت AEV طراحی شده و مواردی شامل رینگ‌های 18 اینچی مشکی براق، سپر فولادی جلو با قلاب­‌های بکسل و وینچ و صفحه فلزی زیر بدنه برای محافظت از اجزای سیستم فرمان و سایر قطعات را به همراه دارد. نشان‌های ویژه این تریم روی بدنه و پشت­‌سری صندلی‌ها، قابل مشاهده است.

تولید این دو تریم جدید از شورولت سیلورادو HD از تابستان سال جاری آغاز خواهد شد، اما از قیمت آن‌ها فعلا اطلاعی در دسترس نیست.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران