• کانسپت کوپرا DarkRebel

خودرویی برای متاورس

معرفی کانسپت کوپرا DarkRebel

5 اردیبهشت 1402 14:09

کوپرا، برند زیرمجموعه خودروسازی سئات است و اکنون یک کانسپت دو در دیجیتالی را معرفی کرده، که DarkRebel نام دارد. این کانسپت ممکن است در دهه آینده به خودرو واقعی تبدیل شود‌.

کوپرا سه فضا را در متاورس ایجاد کرده است تا کاربران بتوانند کانسپت را مطابق سلیقه خود تغییر دهند.این کانسپت به صورت تصویر سه بعدی و همزمان با معرفی کوپرا تاواسکان نشان داده شد. DarkRebel می‌تواند در Metahype (فضای کوپرا در متاورس) نیز ارائه شود.

رئیس کوپرا، Wayne Griffiths، گفت اکنون پس از گذشت ۵ سال از تاسیس برند کوپرا، باید به مرحله بعدی فکر کرد. کوپرا DarkRebel تفسیر نهایی چشم‌انداز برند است.

این‌ کانسپت یک وسیله نقلیه قابل توجه است که با خطوط تیز و چهره تهاجمی طراحی شده و نسبت‌های یک خودروی اسپرت را با یک شوتینگ‌بریک ترکیب می‌کند. کاپوت کشیده و کابینی که به سمت عقب کشیده شده، نقش مهمی در ظاهر این کانسپت دیجیتالی دارند و یادآور یک خودروی اسپرت کلاسیک هستند.

کانسپت کوپرا DarkRebel

همچنین یک ستون مرکزی وجود دارد، تا با تاکید بر ماهیت اسپرت آن، قسمت عقب و جلو را به هم متصل کند. در نتیجه آن، بدنه‌ای شبیه به نسخه احتراقی بوگاتی شیرون و ویرون حاصل شده است.

در فضای داخلی آن، صندلی‌ها و فرمان پیشرفته دیده می‌شود. این کانسپت در واقع برای جذب راننده‌ها و گیمرها طراحی شده و با توجه به ارائه آن در فضای متاورس، هدفش افراد زیر سن ۳۰ سال است.

کانسپت کوپرا DarkRebel

کوپرا سه فضا را در متاورس ایجاد کرده تا کاربران بتوانند کانسپت را مطابق سلیقه خود تغییر دهند. در بیانیه این شرکت چنین آمده است:

  • Exponential square : جایی که کوپرا می‌تواند نسخه خام طراحی CUPRA را زنده کند.
  • Exponential cube : جایی که یک نقطه برای دنیای مسابقه می‌یابید.
  • Exponential infinite : بالاترین سطحی که از واقعیت جدا می‌شود و جهانی رویایی است.

همه چیز در این کانسپت آینده‌نگر به نظر می‌رسد. اما با توجه به این که کوپرا زمانی صرفا نسخه اسپرت محصولات سئات بوده، ممکن است این کانسپت با طراحی‌ معمول‌تری در جاده‌ها دیده شود.

کانسپت کوپرا DarkRebel

کوپرا اطلاعاتی درباره پیشرانه آن نگفته است، اما احتمال می‌رود که تمام چرخ محرک باشد و نیروی بیش‌تری نسبت به Tavascan VZ تولید کند. خروجی این ‌مدل به ۳۳۵ اسب‌بخار قدرت و ۶۷۹ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران