• هورتن گرند آلبيسين UAE Edition
  • هورتن گرند آلبيسين UAE Edition
  • هورتن گرند آلبيسين UAE Edition
  • هورتن گرند آلبيسين UAE Edition
  • هورتن گرند آلبيسين UAE Edition
  • هورتن گرند آلبيسين UAE Edition

به افتخار تاثیر اعراب بر فرهنگ اسپانیا

معرفی هورتن گرند آلبیسین UAE Edition

17 اردیبهشت 1402 12:26

شرکت هورتن - Hurtan - که در اسپانیا به عنوان سازنده خودروهای سفارشی فعالیت می‌­کند، در سال 2021 یک خودروی روباز با ظاهر مشابه خودروهای کلاسیک را معرفی کرده بود. اکنون این شرکت قصد دارد نسخه ویژه‌ای از این خودرو را به افتخار تاثیر اعراب بر فرهنگ اسپانیا و البته با نام امارات متحده عرضه کند.

هورتن قصد دارد تنها 30 دستگاه از نسخه UAE Edition از گرند آلبیسین را تولید کند. این خودرو به افتخار تاثیر اعراب بر فرهنگ اسپانیا عرضه می‌شود.هورتن گرند آلبیسین علیرغم شباهت ظاهری به خودروهای نیمه اول قرن بیستم، براساس شاسی مزدا MX-5 و با اجازه رسمی مزدا شکل گرفته، بنابراین استانداردهای شماره‌­گذاری در اتحادیه اروپا را نیز به دست آورده است.

نسخه UAE Edition از هورتن گرند آلبیسین که به سفارش امارات متحده عربی ساخته شده، از نظر ظاهری تفاوتی با مدل اصلی ندارد. بدنه خودرو با رنگ آبی روشن تزئین شده است، که با ترکیب سفید و آبی روکش صندلی‌ها هماهنگی دارد.

در پوشش داخلی درها می‌­توان نشانی از هنرهای دستی امارات را مشاهده کرد، درحالی‌که یک پلاک فلزی با نام این خودرو به خط عربی هم در کنسول میانی نصب شده است.

هورتن گرند آلبیسین UAE Edition

از آنجا که حرفی از تغییرات فنی به میان نیامده است، بنابراین نسخه ویژه از هورتن گرند آلبیسین همچون قبل با یکی از دو پیشرانه 1.5 یا 2 لیتری تنفس طبیعی ساخت مزدا با 132 یا 184 اسب‌­بخار قدرت، قابل سفارش است.

گیربکس شش سرعته دستی به صورت استاندارد و جعبه‌دنده اتوماتیک بنابر سفارش مشتری نصب خواهد شد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 219 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

هورتن گرند آلبیسین UAE Edition

هورتن قصد دارد تنها 30 دستگاه از نسخه UAE Edition از گرند آلبیسین را تولید کند و در امارات متحده، آلمان، فرانسه، نروژ و ایتالیا به فروش برساند. از قیمت نسخه سفارشی اطلاعی نداریم، ولی قیمت پایه هورتن گرند آلبیسین با پیشرانه 1.5 یا 2 لیتری به ترتیب 64,740 و 90,300 دلار اعلام شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران