• فولکس واگن آماروک بيست 2
  • فولکس واگن آماروک بيست 2
  • فولکس واگن آماروک بيست 2
  • فولکس واگن آماروک بيست 2

هیولای آفرود از Delta4x4

معرفی فولکس واگن آماروک بیست 2.0

9 خرداد 1402 17:31

پیکاپ‌هایی با ارتفاع بلند، معمولا آمریکایی و یا ژاپنی هستتد. اما گاهی اروپایی‌ها نیز چنین محصولی را ارائه می‌دهند. البته نسل دوم فولکس‌ واگن آماروک، همانند نسل قبلی‌اش آلمانی نیست. این خودرو طبق پلتفرم اصلاح‌شده T6 (که در جدیدترین رنجر نیز دیده می‌شود) و توسط فورد در کارخانه Silverton واقع در Pretoria آفریقای جنوبی ساخته شده است، اما هنوز لوگوی فولکس‌ واگن در آن دیده می‌شود.

این پیکاپ سایز متوسط اکنون ۱۰۰ میلی‌متر بالاتر از مدل استاندارد قرار گرفته و ارتفاع کلی ۱۵۰ میلی‌متر است. متخصصان آفرود، در شرکت تیونینگ Delta4x4 آماروک جدید را مورد اصلاح قرار داده و نام Beast 2.0 را به آن نسبت دادند.

این پیکاپ سایز متوسط اکنون ۱۰۰ میلی‌متر بالاتر از مدل استاندارد قرار گرفته و ارتفاع کلی ۱۵۰ میلی‌متر است. البته با وجود تایرهای بزرگ ۳۳ اینچی BF Goodrich، ارتفاع کلی ۱۷۰ میلی‌متر محسوب می‌شود. Delta4x4 ادعا می‌کند که تغییرات ایجاد شده در آماروک اجازه می‌دهد تا بتوان از تایرهای ۳۵ اینچی نیز استفاده کرد.

فولکس واگن برای جاشدن تایرهایی با ابعاد 305/60R18، گلگیرهای پلی‌یورتانی را اضافه کرده، که عرض آن‌ها در هر طرف ۶۰ میلی‌متر افزایش یافته است‌. درون این گلگیرها، رینگ‌های ۱۸ اینچی سیاه دیده می‌شود. پله‌های جانبی نیز سیاه هستند‌. جلوپنجره آن اصلاح شده و یک جفت چراغ اضافه PIAA دیده می‌شود‌.

فولکس واگن آماروک بیست 2

شرکت Delta4x4 مبلغ ۲۶۰۰ یورو برای بالابردن بدنه خودرو، ۱۶۰۰ یورو برای سیستم تعلیق و ۲۹۰۰ یورو برای رینگ‌ها و تایرها طلب می‌کند. ۱۸۰۰ دلار نیز هزینه گلگیرهاست. همچنین پله‌های جانبی ۷۰۰ یورو و چراغ‌های اضافی جلو ۶۰۰ یورو قیمت دارند. نصب آن‌ها هزینه‌بر نیست.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران