• شورولت کامارو Collectors Edition

خداحافظی با نسل ششم

معرفی شورولت کامارو Collector’s Edition

16 خرداد 1402 18:00

شرکت شورولت، تولید کامارو را پس از مدل سال ۲۰۲۴ متوقف خواهد کرد. این خودروساز، برای خداحافظی با نسل ششم کامارو نسخه ویژه‌ای را با نام Collector’s Edition معرفی کرده است.

شورولت برای خداحافظی با نسل ششم کامارو نسخه ویژه‌ای را با نام Collector’s Edition معرفی کرده است.این نسخه در تریم‌های LT/RS , LT1 , SS و ZL1 در آمریکای شمالی در دسترس است و در تعداد ۳۵۰ دستگاه تولید خواهد شد.

شورولت کامارو ZL1 Collector’s Edition بدنه‌ای به رنگ مشکی مات Panther دارد. این اولین رنگ مات فکتوری برای کاماروست. شورولت بدنه مات آن را با یک نوار مشکی متالیک تزئین می‌کند. از دیگر مشخصه‌های ظاهری قابل توجه، اسپلیتر جلو و بال عقب ZL1 1LE کوپه و کالیپرهایش قرمز رنگ است.

سایر تریم‌ها نمایی متفاوت از ZL1 دارند. نسخه‌های سطح پایین‌تر رنگ Panther Black Metallic Tintcoat با نوارهای مشکی ساتن دارند و به رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی ساتن تجهیز شده‌اند.

هر دستگاه کامارو Collector’s Edition، برخی نشانه‌های اضافه Panther را نیز دارد. نشان گربه بزرگ روی فرمان نیز دیده می‌شود. فضای داخلی همه تریم‌ها، کاملا مشکی بوده و کفپوش‌های ویژه دارد.

خریداران ZL1 Collector’s Edition، یک ساعت Canfield Sport ۴۴ میلی‌متری از Shinola را نیز دریافت خواهند کرد. شماره سریال ساعت با شماره روی نشان فرمان منطبق است. لوگوی کامارو نیز روی صفحه ساعت و نشان پلنگ روی بند ساعت حک شده است.

ثبت سفارش آخرین مدل کامارو، از ۱۵ ژوئن آغاز می‌شود. نسخه Collector’s Edition از اواخر تابستان دردسترس خواهد بود.

شورولت کامارو Collectors Edition

ارزان‌ترین تریم این نسخه ویژه، تریم 1LT بوده که شروع قیمت آن از ۳۹,۴۴۰ دلار (تمامی قیمت‌ها مربوط به نسخه کوپه و با هزینه مقصد) است. این مدل شامل پکیج ۱۹۵۰ دلاری RS نیز می‌شود. این پکیج یک ارتقا ۴۹۹۵ دلاری است. تریم LT1 گران‌تر بوده و با پکیج ۵۴۹۵ دلاری، قیمت آن به ۴۷,۳۸۵ دلار می‌رساند.

تریم 1SS پکیج ۵۹۹۵ دلاری اضافه داشته و شروع قیمتش ۴۹,۸۹۰ دلار است. اما تریم ZL1 گران‌ترین تریم بوده و ۸۸,۶۹۰ دلار قیمت دارد. پکیج آن نیز ۱۴,۹۹۵ دلاری است. این قیمت شامل مالیات موتور ۶۵۰ اسب‌بخاری آن نیست.

زمانی که کامارو ۲۰۲۴ به فروش برسد، نسخه LT کوپه آن ۳۲,۴۹۵ دلار بوده و نسخه کانورتیبل ۳۸,۴۹۵ دلار قیمت دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران