• کانسپت بيوک پروکسيما

اولین خروجی مرکز طراحی پیشرفته جنرال موتورز در چین

معرفی کانسپت بیوک پروکسیما

22 خرداد 1402 09:00

شرکت جنرال موتورز اخیراً کانسپت بیوک پروکسیما را برای اولین بار در چین معرفی کرده است. این کانسپت رونمایی شده است، تا قابلیت‌های مرکز طراحی پیشرفته جنرال موتورز چین را نمایش دهد.

کانسپت بیوک پروکسیما براساس معماری جدید خودروهای الکتریکی ساخته شده است و جنرال موتورز می‌تواند تا ۵ الی ۱۰ سال آینده آن را معرفی کند.بخش طراحی جنرال موتورز چین، ابتدا بیوک پروکسیما را در رسانه‌های این کشور و در رویدادی به نام Ben Se در شهر شانگهای معرفی کرد. درواقع کانسپت پروکسیما براساس معماری جدید خودروهای الکتریکی ساخته شده و جنرال موتورز می‌تواند تا ۵ الی ۱۰ سال آینده آن را معرفی کند. این شرکت اشاره کرده که این پروژه آغاز فعالیت‌های مرکز طراحی پیشرفته است.

کلمه پروکسیما در زبان پرتغالی و اسپانیولی، به معنای «بَعد» است. این نام‌گذاری تعهد مرکز طراحی پیشرفته جنرال موتورز را در طراحی نوآورانه و برای نسل بعدی مشتریان نشان می‌دهد.

کانسپت بیوک پروکسیما، اولین پروژه‌ای است که توسط استعدادهای جوانی که به تازگی در مرکز طراحی پیشرفته جنرال موتورز چین (در ژوئیه ۲۰۱ افتتاح شد) استخدام شده‌اند، توسعه یافته است. این شرکت ادعا می‌کند که پروکسیما کاملا نسبت‌ها و فلسفه سدان پرچمدار بیوک را بازسازی می‌کند و کابین راحت‌تری دارد.

کانسپت بیوک پروکسیما

کانسپت پروکسیما اولین تفسیر یک سدان فول سایز برقی از این برند است. زیرا تاکنون تنها کراس‌اورها و کوپه‌های برقی توسط بیوک معرفی شده‌اند. جنرال موتورز تنها چند تصویر را از نمای جلویی این سدان منتشر کرده، اما مشخص است که زبان طراحی آن جدید است و درهای گالوینگ دارد.

استورات نوریس، معاون طراحی جنرال موتورز چین و جنرال موتورز بین‌المللی، در بیانیه‌ای گفت که طراحی را راه‌حلی برای تکامل تکنولوژی می‌دانند و آن را امتحان می‌کنند. تکنولوژی نیز به عنوان محرک اصلی طراحی خلاقانه است. توسعه پیشرفته و سریع تکنولوژی در چین، به طراحان این قدرت را می‌دهد تا مسیر خود را تغییر دهند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران