• 2023 هوندا UR-V
  • 2023 هوندا UR-V

مخصوص بازار چین

معرفی هوندا UR-V مدل 2023

31 خرداد 1402 15:59

از سال 2017 تاکنون، مدل‌های دوقلوی UR-V و آوانسیر توسط هوندا در چین به فروش می‌­رسد. پس از بروزرسانی اولیه در سال 2020، اکنون دومین بروزرسانی این مدل‌ها نیز ارائه شده است. البته انتظار داشتیم که نسل جدید این خودروها معرفی شود، اما ظاهرا شعبه هوندا در چین، قصد دارد نسل بعدی این مدل‌ها را با پیشرانه برقی و البته در آینده نه چندان نزدیک عرضه کند.

دانگ فنگ هوندا از مدتی قبل، تولید نسخه بروزرسانی شده از UR-V را آغاز کرده است. قیمت این خودرو بین 34,500 تا 46 هزار دلار خواهد بود.نمای ظاهری هوندا UR-V به واسطه طرح متفاوت جلوپنجره و رینگ‌های 19 اینچی و نصب چراغ‌های LED جلو به صورت استاندارد، تغییر کرده است. برای نخستین بار، پکیج بلک جز (Black Jazz) با جزئیات مشکی بدنه هم قابل سفارش خواهد بود.

همان‌طور که انتظار می­‌رود، این تغییرات بر ابعاد خودرو تاثیری نداشته و طول هوندا UR-V همچنان برابر با 4.856 متر است.

در فضای کابین هوندا UR-V، با طرح جدید دریچه‌­های تهویه، حذف قطعات پلاستیکی با ظاهر چوب، طراحی جدید نمایشگر مرکزی با افزایش ابعاد از 8 به 10.1 اینچ، تغییر در چیدمان اجزای کنسول میانی و همچنین افزایش کیفیت قطعات مواجه هستیم.

2023 هوندا UR-V

هوندا UR-V در مدل پایه، همچنان به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که البته قدرت آن با 5 واحد کاهش نسبت به مدل قبلی، به 188 اسب­‌بخار رسیده است. از علت این کاهش خروجی اطلاعی نداریم، ولی احتمال دارد که برای انطباق با استانداردهای آلایندگی، چنین تغییری اعمال شده باشد. نیروی پیشرانه در این مدل از طریق گیربکس CVT به محور جلو منتقل می­‌شود.

گزینه بعدی، پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 261 اسب­‌بخار قدرت است، که با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک همراه می‌شود. در این مدل هم با 11 اسب‌­بخار کاهش نیرو مواجه هستیم، درحالی‌که از سامانه هیبرید-خفیف هم خبری نیست. هوندا UR-V با این پیشرانه در دو مدل دیفرانسیل-جلو یا چهارچرخ محرک قابل سفارش است.

2023 هوندا UR-V

دانگ فنگ هوندا از مدتی قبل، تولید نسخه بروزرسانی شده از UR-V را آغاز کرده است. قیمت این خودرو بدون تغییر نسبت به مدل قبلی، بین 34,500 تا 46 هزار دلار خواهد بود. نسخه بروزرسانی شده از همتای این خودرو یعنی آوانسیر هم به زودی توسط شریک دیگر هوندا در چین یعنی گک رونمایی خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران