• نسخه ويژه شورولت کوروت ژاپن

تاکیدی بر افتخارات مسابقات اتومبیلرانی

معرفی دو نسخه ویژه از شورولت کوروت برای ژاپن

3 تیر 1402 14:50

شورولت کوروت C8 اولین نسل از این خودروی آمریکایی است، که به صورت فرمان-راست از کارخانه خارج می­‌شود، تا کار را برای خریداران ژاپنی آسان‌تر کند.

دو نسخه ویژه از شورولت کوروت با اسامی «لیمیتد ریسینگ استایل ادیشن» و «لیمیتد اسپرت استایل ادیشن» در ژاپن عرضه شده است، تا به سابقه پرافتخار این برند در مسابقات اتومبیلرانی اشاره کند.کوروت Z06 به تازگی در یک ترکیبی رنگ در ژاپن عرضه شده است، هرچند که با سفارش کوروت استینگری، تعداد انتخاب‌ها برای شخصی­‌سازی این خودرو افزایش می­‌یابد.

اکنون دو نسخه ویژه از شورولت کوروت با اسامی «لیمیتد ریسینگ استایل ادیشن» و «لیمیتد اسپرت استایل ادیشن» در ژاپن عرضه شده است، تا به سابقه پرافتخار این برند در مسابقات اتومبیلرانی اشاره کند.

شورولت کوروت لیمیتد ریسینگ استایل ادیشن را می‌­توان در رنگ‌های خاکستری هایپرسونیک یا سفید قطبی برای بدنه و تزئینات آبی یا قرمز در کابین، سفارش داد.

بسته به رنگ بدنه، نوارهای تزئینی هم مشکی یا قرمز خواهد بود. روکش آینه‌های جانبی و باله عقب از فیبرکربن ساخته شده است، درحالی‌که رینگ‌های 20 پره آلیاژ آلومینیوم با روکش مشکی براق، در کنار کالیپرهای قرمز قرار دارد.

شورولت کوروت لیمیتد اسپرت استایل ادیشن از نوار روی بدنه بی‌­بهره مانده، ولی در عوض با یکی از دو رنگ زرد یا مشکی قابل سفارش است. برای تزئین کابین از روکش چرم ناپا برای صندلی‌ها و کمربند ایمنی به رنگ زرد استفاده شده است.

نسخه ویژه شورولت کوروت ژاپن

هرکدام از این دو مدل ویژه تنها در تعداد 35 دستگاه تولید خواهد شد. قیمت پایه شورولت کوروت لیمیتد ریسینگ استایل ادیشن، از 105 هزار دلار برای نسخه کوپه 2LT به رنگ سفید آغاز می‌شود و تا 129,600 دلار برای نسخه مشکی روباز افزایش می‌­یابد.

قیمت شورولت کوروت لیمیتد اسپرت استایل ادیشن در نسخه کوپه 2LT با رنگ زرد بدنه، 103,585 دلار تعیین شده است و تا 128,250 برای نسخه روباز به رنگ زرد، افزایش می‌­یابد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران