• هنسي تيونينگ کاديلاک CT5V بلک‌ وينگ

سدان 1000 اسب‌بخاری

تیونینگ کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ توسط هنسی

8 تیر 1402 18:56

شرکت تیونینگ هنسی، یک به روز‌رسانی قدرت را برای کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ ارائه داده است. این شرکت موتور خودرو را اصلاح کرده و خروجی آن را به ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۱۰ نیوتن‌متر گشتاور رسانده است. این خودرو در حالت استاندارد ۶۶۸ اسب‌بخار قدرت و ۸۹۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

تغییراتی در پیشرانه V8 سوپرشارژ ۶.۲ لیتری آن ایجاد شده است، تا بتواند به این خروجی دست یابد. هنسی سرسیلندرها، میل بادامک HPE و قطعات جدید سوپاپ‌ها را اضافه کرده است. یک سوپرشارژ بزرگ‌تر نیز جایگزین نمونه قبلی شده است. سایر اصلاحات شامل نصب مبدل‌های حرارتی بزرگ، ورودی‌های هوا با جریان بالا، هدرز فولادی و ... است. نرم‌افزار مدیریت پیشرانه اصلاح شده است تا بیش‌ترین استفاده را از این تغییرات و قطعات ببرد.

هنسی ادعا می‌کند که این کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ ۱۰۰۰ اسب‌بخاری، می‌تواند در مدت زمان ۲.۵ ثانیه، به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد. شتاب این خودرو در حالت استاندارد ۳‌.۵ ثانیه است. این ساخته هنسی، یک چهارم مایل را در زمان ۱۰‌.۱ ثانیه طی می‌کند. این تیونر اشاره کرده که حداکثر سرعت از ۳۳۰ کیلومتر برساعت بیش‌تر است.

هنسی تیونینگ کادیلاک CT5V بلک‌ وینگ

هنسی به جز تغییرات فنی و موتوری، تغییر دیگری را در کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ ایجاد نکرده است. برای مثال، این سدان همچنان سیستم تعلیق Magnetic Ride Control 4.0 دارد. این شرکت ترمزهای کربن سرامیکی را به عنوان یک آپشن ارائه داده است، که وزن خودرو را به میزان ۲۴ کیلوگرم کاهش می‌دهد.

در کابین بلک‌وینگ، یک نمایشگر ۱۲ اینچی در قسمت صفحه کیلومتر دیده می‌شود که سه حالت دارد؛ Tour، Sport و Track.  ویژگی‌هایی مانند لانچ کنترل و سیستم مدیریت کشش پرفورمنس وجود دارد.

قیمت کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ مدل ۲۰۲۳ از ۹۳,۳۹۰ دلار آغاز می‌شود. هزینه مقصد نیز ۱۳۹۵ دلار است. هنسی هنوز سفارش این محصول ۱۰۰۰ اسب‌بخاری را باز نکرده است و ثبت سفارش آن از ماه آگوست آغاز می‌شود.

علاوه بر تغییرات هنسی، چندین ارتقا برای کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ مدل ۲۰۲۴ نیز درنظر گرفته شده است. این محصول بیستمین سالگرد سری V کادیلاک را با مواردی مانند نشان‌های ویژه روی جلوپنجره و قسمت پایینی در جلو جشن می‌گیرد. روی نمایشگر راننده نیز مواردی برای بیداری آن وجود دارد. رنگ‌های جدیدی برای بدنه ارائه شده که عبارتند از قرمز Velocity، زرد Cyber متالیک، آبی Coastal متالیک و مشکی Diamond Tricoat.

این خودرو گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و آپشن دستیار رانندگی خودکار Super Cruise جنرال موتورز دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران