• معرفي کاديلاک CT4 و CT5
  • معرفي کاديلاک CT4 و CT5
  • معرفي کاديلاک CT4 و CT5
  • معرفي کاديلاک CT4 و CT5

به مناسبت مسابقات لمان

معرفی نسخه‌ای خاص از کادیلاک بلک وینگ

30 خرداد 1403 09:04

مسابقات لمان چندی پیش برگزار شد و به همین مناسبت، شرکت کادیلاک برای گرامیداشت آن، دو نسخه ویژه را معرفی کرده است؛ CT5-V Blackwing Le Monstre و CT4-V Blackwing Petit Petaud. این دو محصول، با طرح‌های سفارشی، رنگ‌های جدید و نشان‌های لیمیتد، به مسابقه و میراث کادیلاک در این مسابقات ادای احترام می‌کند.

کادیلاک CT5-V Blackwing Le Monstre

نام CT5-V Blackwing Le Monstre از خودرو مسابقه‌ای کادیلاک 1950 الهام گرفته که با همین نام مستعار در صد و یکمین دوره مسابقات لمان شرکت کرده است. بدنه این خودرو با رنگ سفارشی Magnus Metal Frost پوشیده شده و تزئینات فیبرکربن آبی Stormhawk دارد.

داخل کابین نیز جزئیات و تزئینات آبی دیده می‌شود و عدد افسانه‌ای 2 نیز روی پشت سری صندلی‌ها و پنل رکاب سفارشی حک شده است. همچنین عبارات Le Monstre و 75 Years هر گوشه‌ای از کابین دیده می‌شود.

موتور V8 سوپرشارژ آن، 6.2 لیتر حجم داشته و 668 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

کادیلاک CT4-V Blackwing Petit Pataud

مدل CT4-V Blackwing Petit Pataud، از اولین حضور کادیلاک در لمان 1950 الهام گرفته شده که نام آن از نام مستعار خودرو مسابقه‌ای سری 61 گرفته شده است.

بدنه خارجی این مدل نیز مانند نسخه قبلی، از رنگ بدنه Magnus Metal Frost و تزئینات فیبر کربن آبی Stormhawk ساخته شده است. اما شماره افسانه‌ای آن 3 بوده و کابین نیز از چرم مشکی و تزئینات آبی تشکیل شده است. این نسخه، یک پیشرانه V6 توئین‌توربوشارژ با حجم 3.6 لیتر دارد که 472 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

برنامه تولید نسخه‌های خاص کادیلاک

تنها 101 دستگاه از CT5-V و 50 دستگاه از CT4-V ساخته می‌شود که کادیلاک قیمت آن‌ها را اعلام نکرده است. اما می‌دانیم که CT5-V بلک‌وینگ استاندارد مدل 2025، 95 هزار دلار قیمت دارد و قیمت پایه CT4-V بلک‌وینگ نیز از 63590 دلار است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران