• مکسوس اينترستلار H
  • مکسوس اينترستلار H
  • مکسوس اينترستلار H
  • مکسوس اينترستلار H
  • مکسوس اينترستلار H
  • مکسوس اينترستلار L
  • مکسوس اينترستلار L
  • مکسوس اينترستلار R
  • مکسوس اينترستلار R
  • مکسوس اينتر استلار

بروزرسانی برای پیکاپ‌های سری T

معرفی خانواده مکسوس اینترستلار

14 تیر 1402 19:30

برند مکسوس به عنوان یکی از زیرمجموعه­‌های گروه سایک، نسخه بروزرسانی شده از چهار پیکاپ ساخت خود را معرفی کرده است. البته تمامی این مدل‌ها، براساس نخستین محصول این شرکت شکل گرفته‌اند.

نخستین تغییر به شیوه نامگذاری ارتباط دارد، چراکه محصولات این برند از این پس به جای حرف T، تحت نام اینترستلار (Interstellar) عرضه خواهند شد. تمام اعضای سری اینترستلار از محصولات مکسوس تا قبل از پایان تابستان وارد بازار خواهند شد.

مکسوس اینترستلار L

مکسوس اینترستلار L به عنوان محصول پایه، درواقع نسخه ساده‌­سازی شده از مکسوس T70 است. طراحی بدنه و کابین این مدل بدون تغییر مانده و فقط نمایشگر 10.1 اینچی به روی داشبورد اضافه شده است. این مدل در دو سایز بدنه 5.365 یا 5.68 متر ارائه شده است، که فاصله محوری و فضای بار متفاوت را ارائه می‌­دهند.

مکسوس اینترستلار L

اینترستلار L با پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی با 160 اسب‌­بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور و گیربکس 5 سرعته دستی و یا پیشرانه 2 لیتری توربودیزل با 143 اسب‌­بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور به همراه گیربکس شش سرعته دستی، قابل سفارش است. این خودرو در دو نسخه دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک با قیمت پایه 12,800 دلار به فروش می‌­رسد.

مکسوس اینترستلار R

مکسوس اینترستلار R به عنوان جانشین مکسوس T90، در بدنه با قطعات پلاستیکی همراه شده اما طراحی کابین کاملا متحول شده و دو نمایشگر 10.25 و 12.3 اینچی پشت آمپر و مرکزی، اهرم دنده جدید و روکش چرم (سفارشی) را ارائه می­‌کند.

مکسوس اینترستلار R

اینترستلار R را می­‌توان با پیشرانه توربودیزل 2 لیتری با 163 اسب‌­بخار قدرت و 410 نیوتن‌متر گشتاور یا 2 لیتری توربوشارژ بنزینی با 261 اسب­‌بخار قدرت و 410 نیوتن‌متر گشتاور سفارش داد. گیربکس از نوع شش سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک خواهد بود. این خودرو در دو نسخه دیفرانسیل-عقب یا چهارچرخ محرک، با قیمت پایه 15,600 دلار در چین عرضه می‌شود.

مکسوس اینترستلار H

مکسوس اینترستلار H به عنوان نسخه جدید T90، با تغییراتی در سپر جلو، جلوپنجره و چراغ‌ها همراه شده است.

علاوه بر طراحی جدید تعلیق عقب، سطح دوم خودران هم به این مدل اضافه شده است، ضمن ­این‌که طراحی کابین هم کاملاً تغییر کرده است و دو نمایشگر 12.3 اینچی را به همراه دارد. نکته عجیب این‌که سانروف از امکانات این مدل حذف شده است.

مکسوس اینترستلار H

تمام پیشرانه­‌های عرضه شده برای مدل R، در اینترستلار H نیز قابل سفارش است با این تفاوت که پیشرانه توربودیزل 2 لیتری با 218 اسب‌­بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور، گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و انتقال نیرو به دو محور هم برای این مدل ارائه می­‌شود.

مکسوس اینترستلار H با قیمت پایه 18,900 دلار به فروش می‌­رسد.

مکسوس اینترستلار H

نسخه آفرود از مکسوس اینترستلار H که به تایرهای AT، وینچ، اسنورکل و قطعات محافظ بدنه و پیشرانه 2 لیتری توربودیزل مجهز شده است، با قیمت 36,800 دلار عرضه خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران