• پيکاپ کي ام سي T9

کاتالوگ KMC T9 منتشر شد

بررسی پیکاپ کی ام سی T9 (جک هانتر)

2 اسفند 1402 14:36

کاتالوگ KMC T9 منتشر شد

اسفند 1402: پس از رونمایی کی‌ام‌سی T9، قیمت قطعی آن نیز اعلام شد. پیکاپ KMC T9 امکانات بیش‌تری را نسبت به T8 ارائه می‌دهد و گران‌تر است. اکنون شرکت کرمان موتور مشخصات و کاتالوگ رسمی این پیکاپ را نیز منتشر کرده است:

کاتالوگ کی ام سی T9 کرمان موتور (PDF)

قیمت کی ام سی T9 در زمستان 1402

بهمن 1402: همزمان با فروش نقدی محصولات کرمان موتور از تاریخ 1402/11/26 این شرکت، قیمت قطعی پیکاپ KMC T9 با مدل 1403 را نیز اعلام کرد. قیمت کی‌ام‌سی T9 معادل 1 میلیاردو 950 میلیون تومان تعیین شده و حدود 285 میلیون تومان گران‌تر از کی‌ام‌سی T8 است.

اولین رونمایی پیکاپ T9 در نمایشگاه تهران

بهمن 1402: شرکت کرمان موتور پیکاپ کی ام سی T9 را برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران 1402 رونمایی کرده است. این پیکاپ طراحی جذاب و به روزی داشته و چهره آن با مدل T8 متفاوت است.

چراغ‌های جلو از نوع دو تکه بوده و چراغ‌های اصلی پاین‌تر تعبیه شده‌اند. پیکاپ کی ام سی T9 همچنین امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی را مانند دوربین 360 درجه، نمایشگر 10.4 اینچی و ... ارائه می‌دهد.

دومین پیکاپ جک در ایران

مهر 1402: با انتشار نخستین تصاویر از پیکاپ جدید کرمان موتور در تابستان 1402، حالا مشخص شده که کرمانی‌ها برای عرضه JAC T9 در سال 1403 آماده شده‌اند. جک T9 که نخستین‌بار با نام جک هانتر 2021 رونمایی شده بود، در ساختار سازه و بسیاری قطعات با محصول دیگر این برند یعنی جک T6 مشترک است.

جک هانتر پس از پیکاپ T8 وارد بازار چین شده است و به عنوان مجهزترین و گران‌ترین پیکاپ ساخت جک، با قیمت پایه 18 هزاردلار به فروش می‌­رسد. البته هنوز هم جای این سوال باقی است که با وجود این خودرو، آیا کرمان موتور همچنان برای مونتاژ پیکاپ جدید T8 PRO در ایران، تمایل دارد؟

تست خودرو کی ام سی T8
بررسی خودرو کی ام سی T8 پرو


فیس لیفت جدید کی ام سی T9

برای سال 2023 چند نسخه جدید از جک هانتر معرفی شده است. تغییرات ظاهری به فرم متفاوت جلوپنجره و سپر جلو، قطعه حاشیه چراغ‌های جلو و جلوپنجره و طرح جدید رینگ‌های 18 اینچی محدود شده است.

جک هانتر بنزینی

در فضای کابین با تحول در طراحی داشبورد و فرمان مواجه هستیم. صفحه 7 اینچی پشت آمپر، نمایشگر مرکزی 10.4 اینچی لمسی، تکرار فرم هشت ضلعی و همچنین فرمان دو شاخه در این بخش جلب نظر می‌­کند.

امکانات کی ام سی T9

بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی شرکت کرمان موتور، پیکاپ کی‌ام‌سی T9 در بازار کشورمان، امکانات و تجهیزات زیر را ارائه می‌دهد:

. 6 ایربگ
. کنترل پایداری الکترونیکی
. کنترل ایستایی در سربالایی
. ترمز کمکی هیدرولیکی
. اتوهلد
. ترمز پارک برقی
. سنسور پارک عقب و جلو
. دوربین 360 درجه
. سنسور نور و باران
. سانروف
. استارت دکمه‌ای
. کی‌لس
. نمایشگر 7 اینچی صفحه کیلومتر با دو حالت گرافیکی
. سردکن کنسول میانی
. فرمان سه حالته
. روکش چرم صندلی‌ها
. تنظیم برقی صندلی‌های جلو
. گرمکن صندلی‌های جلو
. شارژر وایرلس
. کروز کنترل
. 6 اسپیکر
. چراغ بدرقه
. نور محیطی کابین
. حالت‌های مختلف رانندگی 
. و ...

مشخصات فنی کی ام سی T9

برای نخستین بار، گیربکس 8 سرعته اتوماتیک هم برای جک هانتر ارائه شده است. این گیربکس فقط با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ TGDI با 221 اسب­‌بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور همراه می‌­شود. حداکثر سرعت جک هانتر با پیشرانه بنزین‌سوز، 150 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

سامانه چهارچرخ محرک هم به صورت غیردائم و همراه با جعبه انتقال بورگوارنر و قفل دیفرانسیل محور عقب طراحی شده است. 


شرایط فروش کی ام سی

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت کرمان موتور و همچنین برای آگاهی از جدیدترین شرایط فروش کرمان موتور، پیش فروش محصولات کرمان موتور و قیمت خودروهای این شرکت، مقالات زیر را مطالعه کنید:

. شرایط فروش کرمان موتور
. شرایط فروش کی ام سی

دیدگاه کاربران
Ali23h 1402/11/11
سلام آیا جک T9 آپشن های HACو HDCرا دارد؟
پاسخ
1
0
1
Hossini123 1402/11/16
سیستم HAC یا همان HILL START ASSIST CONTROL , سیستم HDC چیست مخفف Hill Descent Control ولی اپشنه های جک تی 9 شامل نسخه‌های دارای امکانات کامل، مجهز به هفت کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری ESP و کنترل کشش TCS ، ترمزهای دیسکی به همراه ABS و EBD ، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل کاهنده و افزاینده سرعت، هشدار برخورد از جلو، رادار هدایت بین خطوط، رادار نقطه کور، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر بی‌سیم، تنظیم برقی صندلی‌های جلو همراه گرمکن، آینه‌های برقی تاشو و گرمکن داخلی، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچ، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف هستند.
0
0