• کاديلاک اوپتيک

کراس‌اوری برقی برای بازار چین

معرفی کادیلاک اوپتیک

27 آبان 1402 19:09

شرکت کادیلاک شاسی‌بلندهای الکتریکی متعددی را عرضه کرده و این مجموعه به تدریج کامل می‌شود. مانند مدل‌های لیریک، اسکالید IQ و سلستیک. اکنون چهارمین مدل برقی نیز آماده شده که کادیلاک اوپتیک است.

اوپتیک کوچک‌ترین خودرو برقی کادیلاک محسوب می‌شود. ظاهر آن شباهت‌های زیادی با لیریک و سلستیک دارد؛ مانند چراغ‌های آبشاری جلو و چراغ‌های عقب دوتکه.

به کمک سایر شاسی‌بلندهای جنرال‌موتورز با موتور Ultium، اطلاعاتی را درباره مشخصات این محصول می‌توان یافت. کادیلاک اوپتیک در قسمت ابعاد، مشابه شورولت اکوئیناکس EV است. این خودرو فاصله محوری ۲۹۵۴ میلی‌متری دارد و ۴۸۳۶ میلی متر طول آن است.

کادیلاک اوپتیک

از آن جایی که کادیلاک اوپتیک طبق پلتفرم باتری Ultium جنرال موتورز ساخته شده، باید عملکرد و بردی مشابه Equinox داشته باشد. این مدل شورولت در دو نسخه دیفرانسیل جلو و تمام چرخ محرک عرضه شده و برد آن ۴۸۳ کیلومتر است. خروجی Equinox بسته به انتخاب راننده، به ۲۱۰ و یا ۲۹۰ اسب‌بخار می‌رسد.

البته جزئیات دقیق این مدل هنوز اعلام نشده و تمامی این موارد و عددها بر پایه حدس و گمان است و قطعی نیست. تا سال آینده اطلاعات بیش‌تری درباره این خودرو منتشر نمی‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران