• ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d
  • ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d
  • ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d
  • ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d
  • ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d
  • ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d
  • ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d
  • ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d
  • ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d
  • ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d
  • ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d
  • ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d
  • ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d
  • ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d
  • ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d
  • ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d

ب‌ام‌و دیزلی با 380 اسب‌بخار قدرت

معرفی منهارت MH3 400d

6 مرداد 1402 17:30

در سال‌های اخیر استقبال از خودروهای دیزل در اروپا با کاهش روبرو شده، به نحوی که برای نخستین بار در تاریخ، فروش خودروهای برقی از دیزل در این منطقه سبقت گرفته است.

البته مشتریان آلمانی همچنان به خودروهای دیزل توجه نشان می­‌دهند، چراکه 18 درصد از کل خودروهای عرضه شده در این کشور از ماه ژانویه تا ژوئن امسال، به انواع دیزل اختصاص داشته است. احتمالاً به همین دلیل بوده که شرکت منهارت به سراغ ب ام و M340d رفته و آن را به خودرویی قدرتمند به نام MH3 400d تبدیل کرده است.

ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d

محصول ب ام و که در دو فرم سدان و استیشن واگن تولید می­‌شود، در حالت استاندارد به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توربودیزل مجهز است، که 335 اسب‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها ارسال می­‌کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه در دورشمار 1.750 تا 2.250 دور بر دقیقه در اختیار راننده قرار می­‌گیرد.

شرکت منهارت با برنامه­‌ریزی مجدد پیشرانه و نصب صدا خفه‌کن و دریچه فعال 4 خروجی 3.5 اینچی اگزوز، خروجی را به 380 اسب‌­بخار قدرت و 770 نیوتن‌متر گشتاور افزایش داده است. بنابراین MH3 400d به مراتب از آلپینا D3 S با 350 اسب­‌بخار قدرت، نیرومندتر است. شتاب صفر تا صد منهارت MH3 400d اعلام نشده است، ولی می‌­توان انتظار داشت که با رقمی سریع‌تر از 4 ثانیه در مدل استاندارد مواجه باشیم.

ب‌ام‌و M340d منهارت MH3 400d

منهارت از اعمال تغییرات ظاهری بر MH3 400d غافل نمانده و مجموعه‌­ای از قطعات فیبرکربن M شامل زیرسپری جلو و دیفیوزر عقب را برای این خودرو نصب کرده است. بدنه خودرو هم با مشکی براق و نوارهای نقره­‌ای و قرمز تزئین شده تا همراه با رینگ‌های 20 اینچی Concave One، چهره‌­ای به مراتب خشن را به نمایش بگذارد.

کاهش 40 و 30 میلیمتری ارتفاع سیستم تعلیق در محورهای جلو و عقب، علاوه بر افزایش خشونت ظاهری، احتمالا بر بهبود هندلینگ هم موثر خواهد بود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران