• نيسان Z کاستومايز اديشن 2024

همراه با نشانه‌های نوستالژی

معرفی نیسان Z کاستومایز ادیشن 2024

11 مرداد 1402 11:28

نیسان با معرفی نسخه نیسمو از نیسان Z مدل 2024، خبری مسرت‌بخش به هواداران این خودرو داد، اما خودروساز ژاپنی قصد دارد نسخه ویژه‌­ای از Z را به هموطنان خود ارائه کند.

نسخه کاستومایز ادیشن (Customized Edition) که تحت تاثیر کانسپت حاضر در نمایشگاه توکیو 2022 شکل گرفته، برخی نشانه­‌های نسل اول این خودرو را به همراه دارد. فراموش نکنید که نیسان Z در ژاپن با نام قدیمی خود یعنی فیرلیدی Z (Fairlady Z) به فروش می‌­رسد.

کاستومایز ادیشن به عنوان یک پکیج قطعات رسمی و در دو نسخه متفاوت عرضه می­‌شود. مدل ارزان‌تر، مواردی شامل قطعه میان جلوپنجره، باله فیبرکربنی، نشان Fairlady Z و تغییر در طراحی سپر جلو را به همراه دارد.

نیسان Z کاستومایز ادیشن 2024

در مدل گران‌تر، می‌­توان شباهت کامل را با نمونه حاضر در نمایشگاه TAS را مشاهده کرد. رینگ‌های 19 اینچی، نوار مشکی روی کاپوت و بخش جانبی بدنه و همچنین نشان ویژه در جلوپنجره و پایین درها، از مهمترین ویژگی‌های ظاهری این مدل به‌شمار می­‌آید.

نمونه حاضر در تصاویر با رنگ نارنجی 432 تزئین شده است، که مدل کلاسیک Z 432 را به یاد می‌­آورد. در یکی از تریم‌ها، می­‌توان رنگ آبی را برای فضای کابین سفارش داد.

تمامی نسخه­‌های نیسان فیر لیدی Z در ژاپن به دستیار صوتی آمازون آلکسا مجهز هستند، درحالی‌که این ویژگی از سال 2024 در دسترس مشتریان آمریکایی قرار خواهد گرفت.

نیسان Z کاستومایز ادیشن 2024

ظاهرا نیسان تصمیم گرفته تا زمان برقراری تعادل میان ظرفیت تولید Z با تقاضای موجود، از دریافت سفارش جدید برای این محصول خودداری کند. نیسان فیرلیدی Z در ژاپن با قیمت پایه 37,900 دلار عرضه شده است، که احتمالا برای مدل نیسمو به حدود 64.500 دلار افزایش یابد.

این درحالی است که نیسان Z مدل 2023 با قیمت پایه 40,990 دلار در آمریکا به فروش می‌­رسد و از قیمت نسخه نیسمو هم فعلا اطلاعی در دسترس نیست.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران