• گک ترامپچي E9 چمپيون اديشن

10 درصد ارزان‌تر از تریم برتر E9

معرفی گک ترامپچی E9 چمپیون ادیشن

16 مرداد 1402 11:14

شرکت گک (GAC) به عنوان یکی از مهمترین خودروسازان چین، علاوه بر تولید محصولات خود تحت برندهای ترامپچی، آیون و هایکان، برخی محصولات تویوتا، میتسوبیشی و هوندا را نیز تولید می­‌کند. از میان محصولات بومی گک، تنها ترامپچی به خارج از مرزهای چین راه یافته که البته تحت برند GAC به فروش می‌رسد.

شرکت بی وای دی امسال نسخه چمپیون ادیشن (Champion Edition) از چند محصول خود را رونمایی کرد. بعد از آن، جیلی هم یک تریم جدید از مدل سدان بینرویی کول را با همین نام معرفی کرد. اما ظاهرا این اسم به مذاق خودروسازان چینی بسیار خوش آمده چراکه گک هم تصمیم گرفته نسخه‌­ای از مینی ون پلاگین-هیبرید E9 را تحت نام چمپیون ادیشن راهی بازار کند.

طراحی گک ترامپچی E9 چمپیون ادیشن

گک ترامپچی E9 چمپیون ادیشن با اجزای عمودی کروم در جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های مثلثی شکل LED، فرم‌های زاویه‌دار در بخش جانبی بدنه و درهای کشویی، چهره‌­ای مشابه با سایر MPV های چینی به نمایش گذاشته که شاید چندان زیبا به نظر نرسد.

ابعاد بدنه گک ترامپچی E9 چمپیون ادیشن در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 5.212، 1.893، 1.823 و 3.07 متر اعلام شده است، که نسبت به تویوتا آلفارد کشیده‌­تر و کوتاه‌تر به نظر می­رسد.

کابین و امکانات گک ترامپچی E9 چمپیون ادیشن

صندلی‌های کابین گک ترامپچی E9 چمپیون ادیشن به صورت 2+2+3 چیدمان شده و از گرمکن و تهویه برای هر دو ردیف و ماساژور برای ردیف دوم بهره‌­مند هستند. پشتی ردیف سوم نیز قابل تنظیم است.

صفحه پشت آمپر 12.3 اینچی و نمایشگر مرکزی 14.6 اینچی در تریم چمپیون ادیشن حفظ شده است، اما از نمایشگر 12.3 اینچی سرنشین جلو خبری نیست. سیستم صوتی یاماها با 12 بلندگو و ترکیب رنگی مشکی و قرمز، از دیگر ویژگی‌های این بخش به‌شمار می­‌آید.

مشخصات فنی گک ترامپچی E9 چمپیون ادیشن

گک ترامپچی E9 چمپیون ادیشن به سامانه هیبرید شامل پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 190 اسب‌­بخار قدرت و 330 نیوتن‌متر گشتاور و یک موتور برقی با 182 اسب‌­بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که در مجموع، 373 اسب‌­بخار قدرت و 630 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق سیستم انتقال قدرت 2DHT به چرخ‌ها انتقال می­‌دهد.

شتاب صفر تا صد و مصرف سوخت متوسط گک ترامپچی E9 چمپیون ادیشن به ترتیب 8.8 ثانیه و 6 لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.

گک ترامپچی E9 چمپیون ادیشن به مجموعه باتری 25.57 کیلووات ساعت مجهز شده است، که با اتصال به جریان سریع در مدت 30 دقیقه شارژ شده و شعاع حرکتی 106 کیلومتر در حالت کاملا برقی و 1032 کیلومتر در حالت هیبرید را فراهم می­‌کند.

قیمت گک ترامپچی E9 چمپیون ادیشن

قیمت گک ترامپچی E9 چمپیون ادیشن برابر با 48,790 دلار تعیین شده، که 10 درصد ارزان‌تر از کامل‌ترین تریم E9 است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران