• تيونينگ ب‌ام‌و سري 7 رنه‌گيد
  • تيونينگ ب‌ام‌و سري 7 رنه‌گيد
  • تيونينگ ب‌ام‌و سري 7 رنه‌گيد

ابهت بیشتر برای نسل هفتم

تغییر ظاهر ب‌ام‌و سری 7 توسط رنه‌گید

17 مرداد 1402 18:42

به نظر می‌­رسد هدف شرکت ب ام و از طراحی نسل جدید سری 7، موج‌آفرینی در صنعت خودرو بوده هرچند که انتقادات زیادی هم به چهره این خودرو وارد شده است. نکته مهم این‌که انتقادات مذکور نه فقط از طرف منتقدان همیشگی، بلکه از طرف بسیاری از هواداران ب ام و بوده است.

اما هرجا مشکلی هست، راه حلی هم پنهان شده و به همین دلیل بوده که یک شرکت تیونر به نام رنه‌گید دیزاین (Renegade Design)، تصمیم گرفته با ارائه مجموعه‌­ای از قطعات، ظاهر G70 را دستخوش تغییر کند.

رنه‌گید سعی داشته است با افزایش همزمان متانت و خشونت مجموعه­‌ای ارائه کند، که ویژگی‌های متضاد چهره سری 7 را در تعادل قرار دهد، بدون آن‌که خدشه‌­ای به هویت و اصالت این خودرو وارد شود.

این مجموعه زیرسپری جلو، دیفیوزر عقب، رکاب‌های جانبی، باله سقفی، روکش آینه­‌های جانبی، باله لبه صندوق و جزئیات الحاقی به جلوپنجره را شامل می‌­شود. بنابر اعلام رنه‌گید، هریک از این قطعات به نحوی شکل گرفته است، که در خطوط طراحی بدنه G70 خللی وارد نکند. مشتریان می‌­توانند این مجموعه را به رنگ مشکی براق سفارش دهند، که از فیبر بازالت ساخته شده و یا روکش کربن را انتخاب کنند که البته گران‌تر است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم مجموعه پیشنهادی رنه‌گید برای ب ام و سری 7، ارائه آن در سراسر جهان است، بنابراین مالکان نسل جدید سری 7 در نسخه­‌های 740i , 740d و 760i در سراسر جهان می­‌توانند نسبت به اعمال تغییر در ظاهر خودرویشان اقدام کنند.

لازم به یادآوری است که نسل هفتم ب ام و سری 7 در آوریل 2022 رونمایی شده و از جولای همان سال به روی خط تولید رفته است. به فاصله کمی پس از این اتفاق، رکورد تولید 2 میلیون دستگاه از سری 7 نیز به ثبت رسید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران