• ب‌ام‌و سري هفت First Edition
  • ب‌ام‌و سري هفت First Edition
  • ب‌ام‌و سري هفت First Edition
  • ب‌ام‌و سري هفت First Edition
  • ب‌ام‌و سري هفت First Edition

نسخه‌ای خاص برای مشتریان ژاپنی

معرفی ب‌ام‌و سری هفت First Edition

5 اردیبهشت 1401 11:58

یکی از مهمترین خبرهای خودرویی در چند روز اخیر، رونمایی از نسل جدید ب‌ام‌و سری 7 است. گذشته از طراحی بحث‌برانگیز بدنه این خودروی لوکس است، که در چراغ‌های دوتایی جلو به اوج خود رسیده، معرفی همزمان همتای برقی سری 7 به نام ب‌ام‌و i7 نیز قابل توجه است.

یکی از ویژگی‌های انحصاری این نسخه، روکش چرم مرینو در رنگ‌های متنوع برای فضای کابین است.به هرحال نمایندگی ب‌ام‌و هم از رونمایی این خودرو هیجان زده شده و از چند ماه قبل از ورود سری 7 جدید به بازار در اواخر سال 2022، اقدام به ثبت سفارش برای نسخه‌­ای ویژه از آن کرده است. نسخه First Edition از ب‌ام‌و سری 7 در تیراژ محدود و در سه تریم 740i Excellence ،740i M Sport و i7 xDrive60 Excellence به سرزمین آفتاب تابان وارد خواهد شد.

تمام امکانات رفاهی سری 7 جدید شامل نمایشگر 31.3 اینچی مخصوص سرنشینان عقب و سیستم صوتی Bowers & Wilkins به قدرت 1965 وات با 40 اسپیکر، در سری First Edition نیز موجود خواهد بود. اما یکی از ویژگی‌های انحصاری این نسخه، روکش چرم مرینو در رنگ‌های متنوع برای فضای کابین است.

ب‌ام‌و سری هفت First Edition

ب‌ام‌و 740i به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توربوشارژ با دستیار هیبرید-خفیف 48 ولتی مجهز شده است، که در مجموع 375 اسب‌­بخار قدرت و 519 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. البته باید توجه داشت، که گشتاور لحظه‌­ای این خودرو به 540 نیوتن‌متر نیز می‌­رسد.

اما همتای برقی سری 7 یعنی ب‌ام‌و i7 به دو موتور برقی با 536 اسب­‌بخار قدرت و 744 نیوتن‌متر گشتاور و مجموعه باتری به ظرفیت 101.7 کیلووات ساعت مجهز شده است، که نیروی لازم برای پیمایش 483 کیلومتر مسافت (براساس استاندارد EPA) را برای این خودرو فراهم می­‌کند.

همانطور که قبلاً اشاره شد، هر یک از سه مدل تحت سری First Edition در تیراژ 50 دستگاه به ژاپن صادر خواهد شد. این خودروها در سه ماهه چهارم سال 2022 به مشتریان تحویل می­‌شود.

دیدگاه کاربران