•  هوندا آوانسيير
  •  هوندا آوانسيير
  •  هوندا آوانسيير
  •  هوندا آوانسيير
  •  هوندا آوانسيير

دومین تغییر چهره

معرفی هوندا آوانسییر

19 مرداد 1402 16:46

پس از تغییر چهره هوندا UR-V در ماه ژوئن، اکنون نوبت به همتای دوقلوی آن یعنی آوانسی­یر (Avancier) رسیده است، تا برای دومین مرتبه تغییر چهره را تجربه کند.

هوندا آوانسی­یر که از سال 2017 توسط گک-هوندا تولید می­‌شود، از نظر فنی کاملا با UR-V یکسان است. تغییرات ظاهری مدل جدید هم به جزئیات کروم جلوپنجره، لوگوی بزرگتر و طرح جدید رینگ‌های 19 اینچی محدود می­‌شود.

برخلاف هوندا UR-V، آوانسی­یر به صورت استاندارد به چراغ‌های هالوژنی جلو مجهز شده است و LED در تریم‌های کامل‌تر نصب می­‌شود.

 هوندا آوانسییر

برای نخستین بار، مجموعه قطعات Magic Night نیز به این خودرو اضافه شده است، که جزئیات مشکی را به بدنه آن اضافه می­‌کند. یک پکیج دیگر به نام «10 میلیون خاطره» هم با پرداخت 830 دلار قابل سفارش است، که طراحی نمای جلو و عقب را تغییر می‌­دهد.

در فضای کابین، با تغییر مکان دریچه­‌های تهویه و تعویض قطعات پلاستیکی با ظاهر چوب به پلاستیک نرم مواجه هستیم. سایز نمایشگر هم از 8 به 10.1 اینچ افزایش یافته و محل آن به بالای داشبورد منتقل شده است.

مشخصات فنی هوندا آوانسی­یر تغییری نداشته، اما تطبیق با استانداردهای جدید آلایندگی، کمی افت در خروجی را به همراه داشته است.

 هوندا آوانسییر

قدرت پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ از 193 به 188 اسب­‌بخار کاهش یافته است، که همچنان از طریق گیربکس CVT به محور جلو منتقل می­‌شود.

خروجی پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ هم از 272 به 261 اسب‌­بخار کاهش یافته است، ولی همچنان با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به محور جلو یا هر دو محور متصل می­‌شود.

تولید مدل جدید هوندا آوانسی­یر در تاسیسات گک-هوندا آغاز شده، ولی قیمت آن هنوز اعلام نشده است. مدل فعلی این خودرو با قیمت 33,200 تا 45,700 دلار به فروش می­‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران