• تسلا مدل Y ماشين پليس
  • تسلا مدل Y ماشين پليس
  • تسلا مدل Y ماشين پليس
  • تسلا مدل Y ماشين پليس
  • تسلا مدل Y ماشين پليس
  • تسلا مدل Y ماشين پليس
  • تسلا مدل Y ماشين پليس

هدیه آنپلاگد پرفورمنس به ناوگان پاسادنای جنوبی

تبدیل تسلا مدل Y به ماشین پلیس

19 مرداد 1402 17:11

آنپلاگد پرفورمنس، تیونر معروف محصولات تسلا بوده که اخیرا تغییرات سنگینی را روی مدل Y اجرا و آن را به خودروی پلیس تبدیل کرده است.

خودروی جدید توسط بخش UPfit این تیونر ساخته شده است و آخر هفته گذشته در رویداد Takeover تسلا واقع در San Luis Obispo کالیفرنیا رونمایی شد.

تغییرات زیادی در تسلا مدل Y ایجاد شده و آنپلاگد پرفورمنس قصد دارد این گونه وسایل نقلیه را به پلیس پاسادنای جنوبی تحویل دهد، که متعهد شده کل ناوگان پلیس را با خودروهای برقی جایگزین کند.

تسلا مدل Y ماشین پلیس

نمای جلویی خودرو اصلاح شده و یک نوار مشکی فولادی و نورهای چشمک‌زن قرمز و آبی تعبیه شده است. چراغ‌های LED جدید روی پنل‌های یک چهارم قرار می‌گیرند. رینگ‌های افترمارکتی مشکی پیانویی با تایرهای مخصوص پوشیده شده‌اند. چراغ‌های چشمک‌زن معروف پلیس نیر روی سقف و چراغ‌های آبی و قرمز روی رکاب‌ها نیز دیده می‌شوند.

فضای داخلی تسلا مدل Y برای انجام وظایف پلیسی کاملا تغییر یافته است. یک پنل، فضای پلیس و مجرمان را جدا کرده است.

این تیونر معتقد است که خودروهای برقی برای استفاده پلیس بسیار مناسب هستند. در واقع ۶۰ درصد از کل سوخت موردنیاز خودرو پلیس، هنگام بیکاری آن‌ها می‌سوزد.

تسلا مدل Y ماشین پلیس

بن شافر، مدیر اجرایی آنپلاگد پرفورمنس می‌گوید که تجربه ۱۰ ساله آن‌ها در نوآوری در پلتفرم‌های تسلا، باعث شده تا محدودیت‌ها را کنار بگذارند و در مسابقات، خودروهای سفارشی و ... نقش داشته‌اند. شکی نیست که امن‌ترین و راحت‌ترین فضا برای گذراندن بیش‌ترین تایم روز یک افسر پلیس، کابین خودروی تسلاست. آن‌ها مطمئن‌ هستند که بهترین انتخاب را برای افسران پلیس ارائه داده‌اند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران