• تويوتا رانگا کانسپت
  • تويوتا رانگا کانسپت
  • تويوتا رانگا کانسپت
  • تويوتا رانگا کانسپت
  • تويوتا رانگا کانسپت
  • تويوتا رانگا کانسپت
  • تويوتا رانگا کانسپت
  • تويوتا رانگا کانسپت
  • تويوتا رانگا کانسپت

پیکاپ کوچک و منعطف

معرفی تویوتا رانگا کانسپت

28 مرداد 1402 17:06

در جریان نمایشگاه جایکیندو که در اندونزی برگزار شده، یک پیکاپ کانسپت به نام رانگا هم توسط تویوتا به نمایش درآمده است.

رانگا به منظور نمایش توانایی‌های خودروهای تجاری چندمنظوره معرفی شده است، محصولاتی که بر اساس نیازهای مشتریان و مالکان می‌توانند تغییر کاربری دهند. به همین دلیل بوده که تویوتا رانگا کانسپت در چند کاربری از جمله کافه سیار، آمبولانس و… به نمایش درآمده است تا مخاطبان با انعطاف‌پذیری پلتفرم وانت جدید تویوتا آشنا شوند.

البته تویوتا نه تنها از اعلام جزئیات فنی محصول جدید خودداری کرده، بلکه حتی ابعاد بدنه را نیز اعلام نکرده است. با توجه به تصاویر، می‌­توان دریافت که رانگا در رده خودروهای جمع‌وجور قرار بگیرد. تمامی نسخه‌های این خودرو که به معرض نمایش درآمده، به صورت تک کابین طراحی شده است. تویوتا از برنامه خود برای تولید رانگا در آینده خبر داده، هرچند به تاریخ دقیق عرضه آن اشاره‌ای نشده است.

تویوتا رانگا کانسپت

تویوتا با راه‌اندازی وب‌سایت ویژه کانسپت رانگا، قالبی پیش‌فرض از رانگا را در اختیار علاقمندان قرار داده است، تا بتوانند پیشنهادات خود برای شخصی‌سازی این خودرو را ارائه کنند. برنده این مسابقه، جایزه‌­ای معادل 6500 دلار دریافت خواهد کرد.

تویوتا حتی برای همکاری با تیونرهای محلی هم برنامه‌­ریزی و به همین دلیل نمایندگانی را برای مذاکره با برخی از آن‌ها در نمایشگاه خودروی اندونزی مستقر کرده است، تا درباره قابلیت‌های عرضه این خودرو و امکان برآورده ساختن نیازهای مشتریان مذاکره کنند.

بنابر اعلام تویوتا، نام رانگا از واژه رانگو (Ronggo) در زبان ژاپنی به عاریت گرفته شده است، که به قهرمان و البته ویژگی‌های آن همچون قدرت و خشونت ظاهری اشاره دارد.

تویوتا رانگا کانسپت

تویوتا فعلا در بازار آمریکا محصولی در ابعاد رانگا را عرضه نمی‌کند، اما ظاهراً ژاپنی‌ها قصد دارند یک پیکاپ براساس کرولا را در این کشور عرضه کنند. البته این خودرو هنوز چراغ سبز تولید را دریافت نکرده است و بعید است زودتر از سال 2027 وارد خط تولید شود. در صورت تولید، این خودرو باید به مصاف محصولاتی همچون فورد ماوریک و هیوندای سانتاکروز برود. با توجه به زیرساخت مشترک با کرولا، می­‌توان انتظار داشت که تولید این پیکاپ نیز در ایالت میسی سیپی انجام شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران