• راف R Spyder
  • راف R Spyder
  • راف R Spyder
  • راف R Spyder
  • راف CTR3 Evo
  • راف CTR3 Evo
  • راف CTR3 Evo

رونمایی از قوی‌ترین عضو خانواده

راف با 2 هیولا برگشت

2 شهریور 1402 08:27

شرکت Ruf سال گذشته در هفته خودروی مونته‌ری با رونمایی از محصول جدید خود به اسم برگمایستر بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت را شگفت‌زده کرد. اکنون راف با رونمایی از دو مدل R Spyder و CTR3 Evo سبد فروش خود را داغ‌تر کرده است.

راف CTR3 Evo

مدل CTR3 Evo به‌عنوان قوی‌ترین مدل تاریخ راف، دارای یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر تخت است که 800 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. از جمله فناوری‌های استفاده‌شده در راف جدید می‌توان به زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها، روغن‌کاری خشک و تزریق مستقیم سوخت اشاره کرد.

راف CTR3 Evo

استفاده از کالیپرهای شش پیستونه روی دیسک‌های کربن-سرامیکی 15 اینچی، علاوه بر افزایش پایداری، جلوه بصری آن را هم جذاب‌تر کرده است.

راف CTR3 Evo دارای یک بال عقب با قابلیت تنظیم خودکار، بدنه کامپوزیتی از جنس کِولار و کمک فنرهی افقی برای تعلیق چند پیوندی است. این مدل یک ویرایش بهینه‌شده از نسخه قبلی CTR3 Clubsport است که می‌توانست 777 اسب‌بخار قدرت از پیشرانه 3.8 لیتری خود بیرون بکشد. گفته می‌شود سرعت نهایی این خودرو 380 کیلومتر در ساعت است.

راف R Spyder

درمورد مدل R Spyder باید به پیشرانه 4 لیتری 6 سیلندر تنفس طبیعی آن اشاره کنیم. این پیشرانه نیروی خود را توسط یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی منتقل می‌کند.

راف R Spyder

کاملاً مشخص است که راف اعداد و ارقام مربوط به قدرت این مدل را اعلام نکرده است. با این حال جذاب‌ترین ویژگی این مدل طراحی آن است. یک سوپراسپرت دو صندلی روباز با کاپوت فیبر کربنی و اسپویلر موسوم به دم اردکی. هم‌چنین در کناره‌ها به جای آینه‌ها، دوربین‌های دیجیتالی تعبیه شده است.

به نظر می‌رسد راف این خودروها به احترام مدل CTR معرفی کرده است، که در سال 1987 به عنوان سریع‌ترین خودروی دنیا شده بود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران