• راف برگمايستر

باز هم راف و باز هم پورشه

برگمایستر؛ بازگشت اسپیدستر هواخنک

31 مرداد 1401 11:24

پیبل بیچ حالا مملو از جذاب‌ترین خودروهای دنیا برای هفته اتومبیل مونته‌ری است. یکی از این شاهکارها از آلمان آمده است. شرکت نامدار Ruf با حضور در رویداد The Quail, A Motorsports Gathering جدیدترین دستاورد خود به اسم Bergmeister را معرفی کرده است.

راف برگمایستر از پورشه‌های تپه‌نورد قدیمی الهام گرفته است. به‌ویژه 906 افسانه‌ای.راف برگمایستر از پورشه‌های تپه‌نورد قدیمی الهام گرفته است. به‌ویژه 906 افسانه‌ای. البته 909 Bergspyder و 718 RS 60 Spyder نیز روی آن بی‌تأثیر نبوده‌اند. راف هم‌چنین می‌گوید از سایر خودروهای مسابقه‌ای مانند پورشه Adamowicz TransAm 911 مدل 1971 و GT1 Evo مدل 1997 نیز برای توسعه آن الهام گرفته است.

تونی هاتر، طراح آخرین پورشه 911 هواخنک، کسی بود که در طراحی بیرونی برگمایستر نقش مهمی داشته است. این اسپیدستر مفتخر است که بدنه کاملاً فیبر کربنی دارد. هم‌چنین دارای سیستم نورپردازی LED توسعه‌یافته است که با تمام مدل‌های پورشه 993 هم‌خوانی دارد.

راف برگمایستر RUF Bergmeister

کل کابین این پورشه با چرم آلکانترای مشکی پوشانده شده است. پشت صندلی‌های عقب یک پیشرانه 3.6 لیتری تخت 6 سیلندر توربوشارژ هواخنک نصب شده است، که خروجی خود را توسط یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی منتقل می‌کند. این پیشرانه توسط راف بازطراحی و مهندسی شده است. قدرت آن 450 اسب‌بخار و گشتاورش 599 نیوتن‌متر است.

آلویس راف، مالک شرکت RUF Automobile می‌گوید ما زمانی که کار خود را در سال 1974 شروع کردیم، همه‌چیز هیجان‌انگیز بود. اکنون افتخار داریم که در رویداد The Quail حضور داریم و با برگمایستر می‌خواهیم اساسی‌ترین تجربه رانندگی را تجسم کنیم.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران