• مرسدس AMG SL63 نسخه Big Sur
  • مرسدس AMG SL63 نسخه Big Sur
  • مرسدس AMG SL63 نسخه Big Sur
  • مرسدس AMG SL63 نسخه Big Sur
  • مرسدس AMG SL63 نسخه Big Sur

نمایی از غروب کالیفرنیا

معرفی مرسدس AMG SL63 نسخه Big Sur

2 شهریور 1402 17:50

مرسدس AMG از نسخه سفارشی و تولید-محدود Manufaktur Big Sur از SL63 مدل 2024 رونمایی کرده است.

طراحی مرسدس AMG SL63 نسخه Big Sur

نخستین عامل جلب توجه به این خودروی روباز، رنگ خاص نارنجی Flame متالیک است، که از بین نمونه­‌های سفارشی Manufaktur انتخاب شده و در کنار اجزای کروم پکیج AMG شامل کالیپرهای ترمز، رینگ‌های 21 اینچی و سقف پارچه­‌ای مشکی، ترکیب زیبایی را ایجاد کرده است.

این نخستین بار است که نشان AMG را روی کاپوت نسل جدید SL63 مشاهده می­‌کنیم.

مرسدس AMG SL63 نسخه Big Sur

کابین و امکانات مرسدس AMG SL63 نسخه Big Sur

روکش چرم ناپا به رنگ مشکی و قرمز Mystic با دوخت نارنجی، روی صندلی‌ها، فرمان، زیر آرنجی، کنسول میانی و بخش پایینی صفحه نشان­‌دهنده را پوشانده است. پلاک کرومی Manufaktur روی کنسول میانی و کفپوش‌های سفارشی با نشان AMG، از دیگر ویژگی‌های کابین این خودرو به‌شمار می­‌آید.

مواردی شامل پرفورمنس Trim Line با قابلیت افزایش ارتفاع محور جلو، پکیج دینامیک پلاس، کنترل سواری فعال AMG، سیستم صوتی برمستر و پکیج دستیار راننده در این خودرو به صورت استاندارد عرضه شده است.

مرسدس AMG SL63 نسخه Big Sur

مشخصات فنی مرسدس AMG SL63 نسخه Big Sur

مرسدس AMG SL63 در نسخهBig Sur به پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربوشارژ مجهز شده است، که 557 اسب­‌بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و سامانه چهار چرخ فورماتیک، به چرخ‌ها ارسال می‌کند.

شتاب صفر تا صد این خودروی روباز، 3.5 ثانیه و حداکثر سرعت هم 314 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

برنامه تولید و قیمت مرسدس AMG SL63 نسخه Big Sur

با عرضه نسخه Manufaktur Big Sur از SL63 در ایالات متحده، به نظر می­‌رسد که زیرمجموعه سفارشی مرسدس قصد دارد حضور جدی­‌تری در بازار این کشور داشته باشد. سه رنگ جدید بدنه و دو روکش چرم ناپا، بخشی از برنامه سفارشی­‌سازی برای مشتریان SL است.

مرسدس Manufaktur Big Sur SL63 از 17 تا 19 آگوست در کنار نسل جدید AMG GT در رویداد پبل بیچ به معرض نمایش درمی­آید.

شرکت مرسدس فعلا از اعلام قیمت Manufaktur Big Sur SL63 مدل 2024 خودداری نموده و حتی تیراژ تولید آن را نیز اعلام نکرده است. البته نسخه استاندارد مرسدس AMG SL63 در آمریکا با قیمت 183 هزار دلار به فروش می‌رسد که هزینه­‌های جانبی را شامل نمی‌­شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران