نسخه ویژه و گران‌قیمت پیکاپ برقی فورد

شنل مشکی مات برای F150 لایتنینگ

15 شهریور 1402 10:18

فورد با معرفی نسخه بسیار ویژه Platinum Black پیکاپ برقی F150 لایتنینگ این محصول محبوب را جذاب‌تر کرد.

شرکت 2000 دستگاه از این خودرو را به صورت تک رنگ مشکی مات خواهد ساخت، که بر اساس تریم پلاتینیوم طراحی شده است. کاملاً قابل پیش‌بینی است که محصول جدید فورد ارزان نخواهد بود. گفته می‌شود قیمت پایه این خودرو 99 هزار و 990 دلار است. یعنی 6000 دلار گران‌تر از تریم معمولی پلاتینیوم.

علاوه بر روکش مات، این نسخه خاص از فورد F150 لایتنینگ دارای چند ویژگی منحصربه‌فرد دیگر هم هست. در این خودرو رینگ‌ 22 اینچی با رنگ مشکی مات و ریزه‌کاری‌های براق نصب شده است. حتی لوگوی فورد نیز به رنگ سیاه درآمده و هم‌زمان با روشن شدن چراغ‌های اصلی در شب، این لوگو نیز نورانی می‌شود.

در داخل کابین تغییرات ظریفی مانند صندلی چرمی نیروانا و گرافیک Lightning و البته صفحات لوکس آلومینیومی دیده می‌شود.

مشتریان می‌توانند آپشن‌های جدید بلوکروز که شامل رانندگی خودکار در اتوبان می‌شود را نیز برای نصب روی این خودرو سفارش دهند. مانند سایر مدل‌های این خانواده قابلیت‌های نرم‌افزاری از طریق OTA به‌روزرسانی می‌شوند.

فورد با فروش خودروهای عرضه محدود غریبه نیست. به گفته مدیر پروژه خودروهای برقی این شرکت، پیکاپ جدید سطح جدیدی از محصولات باکیفیت برقی را ارائه می‌دهد، برای مشتریانی که به دنبال یک مدل ویژه هستند.

شرکت اخیراً مدعی شده است که قص دارد تولید F-150 Lightning را تا پاییز امسال 3 برابر کند و به رکورد سالانه 150 هزار دستگاه برسد. این خودرو در میانه راه دومین سال تولید خود قرار دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران
AMRS29760 1402/6/15
بسیارعالی‌ست.
پاسخ
0
0
0