• هامر برقي ارث‌ کروزر
  • هامر برقي ارث‌ کروزر
  • هامر برقي ارث‌ کروزر
  • هامر برقي ارث‌ کروزر
  • هامر برقي ارث‌ کروزر

شاهکار جی‌ ام‌ سی در همکاری با ارث‌ کروزر

هامر برقی آماده ماجراجویی

11 شهریور 1402 10:55

همین چند روز پیش بود که EarthCruiser (شرکت متخصص برگزاری سفرهای ماجراجویی و کمپینگ زمینی) مدل سفارشی خود روی جی‌ام‌سی هامر را معرفی کرد.

این یک گزینه مناسب است که روی شاسی این هامر برقی پیکاپ سوار می‌شود و ترکیبی فوق‌العاده از فناوری پیشرفته و راحتی در جاده را برای ماجراجویان فراهم می‌کند. رونمایی رسمی و عمومی این خودرو در نمایشگاه Overland Expo کلرادو انجام خواهد شد.

هامر برقی ارث‌ کروزر

پروژه همکاری ارث‌کروزر و جی‌ام‌سی با یک خانه فیبر کربنی یک‌پارچه روی شاسی این خودروی برقی آغاز شد. یکی از ویژگی‌های خاص این خودرو سیستم انرژی خورشیدی 605 واتی به همراه یک باتری لیتیومی 12 ولتی 6 کیلووات ساعتی است. گفته می‌شود در حالت ایده‌آل می‌توان تا 7 روز برق بدون نیاز به شبکه برق از این ساختار استفاده کرد. این امر به ماجراجویان اجازه می‌دهد تا از وسایل ضروری مانند یخچال یا فریز را حتی در طول سفرهای طولانی‌مدت با خیال راحت استفاده کنند.

با هدف سازگاری هرچه بیشتر، پوشش این خودرو دارای یک پوسته عایق سه لایه است که امکان ماجراجویی در هر فصلی را فراهم می‌کند.

فضای داخلی با طراحی دقیق علاوه بر تمرکز روی ذخیره‌سازی انرژی، بسیار هم کاربردی است. در اینجا لوازم‌خانگی مانند دوش، انباری، تخت خواب و حتی سرویس بهداشتی نیز دیده می‌شود. غیر از این‌ها، یک صفحه‌نمایش لمسی 7 اینچی امکان کنترل تمام بخش‌ها را فراهم می‌کند.

هامر برقی ارث‌ کروزر

سایر تجهیزات ضروری کمپینگ مانند یک مخزن آب شیرین 13.5 گالنی، یک مخزن غیرقابل شرب 7 گالنی، چراغ‌های محیطی LED، کمدهای ذخیره‌سازی و آب گرم‌کن 12 ولتی روی آن تعبیه شده است.

داخل کمپر فضای 2 متری برای ایستادن، 1.9 متری برای راهرو و یک متری برای تخت در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود این خودرو در سال 2024 از طریق نمایندگی‌های شرکت ارث‌کروز سفارشی‌سازی و به دست شبکه فروش هامر برسد. با تمام این‌ها جی‌ام‌سی شرایط خاصی برای گارانتی این تغییرات در نظر گرفته است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران