• تويوتا سي‌ينا ميز کار DJها

میز کار متحرک برای DJها

معرفی تویوتا سی‌ینا با 60 بلندگو

17 شهریور 1402 12:10

خودروهای مینی ون مطمئنا به اندازه مدل‌های شاسی‌بلند و کراس‌اور محبوب نیستند، اما قابلیت‌های کاربردی آن‌ها را نمی­‌توان نادیده گرفت. شرکت تویوتا هم برای نمایش قابلیت‌های مدل سی‌ینا، این خودروی مینی ون را به یک میز کار متحرک برای DJها تبدیل کرده است.

در نخستین گام، یک سیستم صوتی بسیار قوی با 60 بلندگو، 4 ساب ووفر 12 اینچی، 36 بلندگوی مید رنج، 14 توئیتر، شش بوق پرکاشن و 16 آمپلی فایر در این خودرو نصب شده است. صدای تولید شده توسط این سیستم صوتی به قدرت 25 هزار وات، از طریق 12 کانال دیجیتال صدا به گوش شنوندگان می­‌رسد.

تویوتا سی‌ینا میز کار DJها

برای سازگاری تویوتا سی‌ینا با این سیستم حرفه­‌ای، سیستم تعلیق مورد بازبینی قرار گرفته و با افزایش 5 سانتی‌متری ارتفاع، کمک­‌فنرهای جدید و رینگ‌های 22 اینچی همراه شده است.

در اکثر بخش‌های بدنه از مواد عایق صدا استفاده شده، درحالی‌که در بالارونده صندوق با نمونه بازشو در دو جهت، تعویض شده است. پنل مرکزی سقف هم جای خود را به پنل بازشو داده است، که همراه با دستگاه بالابر میز DJ کار می‌کند.

شش باتری Li-Ion به قدرت 56 ولت برای تامین نیروی 16 آمپلی فایر نصب شده است، هرچند که این قطعات را می‌­توان از طریق دو شارژر 110 ولتی به جریان برق متصل کرد. برق موردنیاز تلویزیون 43 اینچی همراه با اینترنت بی‌سیم که در عقب خودرو نصب شه نیز از همین طریق تامین می­‌شود.

تویوتا سی‌ینا میز کار DJها

برای ایجاد حال و هوای مورد نیاز، چراغ‌های LED با نورپردازی پویا نیز برای این خودرو نصب شده است.

شرکت Complete Customs که در تگزاس واقع شده، در همکاری با SiriusXM این نمونه ویژه از سی‌ینا را به سفارش تویوتا ساخته است.

نسل چهارم تویوتا سی‌ینا با پیشرانه 2.5 لیتری هیبرید به قدرت 245 اسب‌­بخار و در دو نسخه دیفرانسیل-جلو و چهار چرخ محرک، از سال 2021 در بازار حضور دارد.

فروش تویوتا سی‌ینا در شش ماه نخست سال 2023 به 27.940 دستگاه رسیده است، که ضمن کاهش 18.8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، با آمار فروش 40 هزار دستگاهی هوندا اودیسه در همین مدت فاصله زیادی دارد. جلوتر از هر دو رقیب ژاپنی، کرایسلر پسیفیکا قرار دارد که در همین مدت، نظر 73.845 مشتری را به طرف خود جلب کرده است.

تویوتا سی‌ینا میز کار DJها

تویوتا سی‌ینا 2023 در هفت تریم LE , XLE , XSE، وودلند ادیشن، نسخه 25 سالگی، لیمیتد و پلاتینوم با قیمت پایه 38,280 دلار به فروش می­‌رسد. گران‌ترین تریم یعنی پلاتینوم نیز همراه با سیستم صوتی JBL با 12 بلندگو، با قیمت پایه 57,740 دلار عرضه شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران